Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Heeeej!

Long time, no seen! Har inte varit här inne sen i söndags så jag har en del att läsa igenom känns det som!

Hoppas att ni alla har det bra och mår bra!
    Här e det under kontroll, mer än så är det inte just nu... Isabelle skulle snart fyllt ett år, så vi har det ganska kämpigt för tillfället.

Men med Pluttan är det bra iallafall... fullt ös mest hela tiden!

Ska se om jag kan läsa tillbaka i tråden nu, lovar dock inte att jag orkar läsa allt!

*Kramar*
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Jen2006 skrev 2007-05-02 19:03:46 följande:
    Mjukis82: Måste vara jätte tuffa dagar för er nu. Ni har verkligen fått uppleva något av det värsta man kan! Försök ändå att vara så positiv du kan, du har ju en liten en i magen att glädjas över.
    Ja, det är tufft nu... men vi försöker göra det bästa av situationen! Självklart gör pluttan i magen allt liiiite lättare, även om hon aldrig kommer kunna ta Isabelles plats.
    Theresa1 skrev 2007-05-02 19:25:45 följande:
    När skulle hon fyllt? Så man vet när man ska skicka ballongen menar jag
    Hon är född den 16:e
  • Mjukis82
    Beckah: Tack, va gullig du är! *kramar tillbaka*
  • Mjukis82
    Madelene87 skrev 2007-05-02 20:19:41 följande:
    Nej usch ingen ny tid där. Nästa gång vill jag ha en riktig UL.maskin inte en sån dom har på gyn. Så vi funderar på att åka ner till Kristianstad ist...Pussel: du som bor i Bromölla vet du vart i kristianstad man kan göra 3D-ul? Har hört man kan göra det där...
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-02 20:55:54 följande:
    MaddeNeee inte varit med om att någon sagt nått om köns UL här.. Men de finns i HBG för 800 :-
    Måste få lägga mig i lite...
    Det går INTE att göra 3D-UL här i Helsingborg! Det närmsta här är i Köpenhamn och kostar 1400 danska kronor, dvs ca 1750 svenska!
  • Mjukis82
    Godmorgon!

Tack för er omtanke och era kramar, tjejer! Det värmer ska ni veta!

Idag är det världens sommarväder här... och jag har bestämt sedan innan att jag inte ska göra ngt alls idag, utan bara (försöka) njuta. Funderar på att sätta mig i solen i trädgården senare... problemet är bara att jag är så grymt sällskapssjuk idag! Fundersam Kanske kan ta med laptopen ut, så får ni hålla mig sällskap! Cool

helenander: Välkommen tillbaka!
  • Mjukis82
    sol: Jag kommer direkt! Var bor ni?
  • Mjukis82
    sol: Hmm... lite långt kanske?!
  • Mjukis82
    Pussel: Ja, det hade vi ju!

sol: Jag bor i Helsingborg!
    Ang. midsommar så har vi inte planerat ngt, men det känns som att det får bli lugnt firande med bara några få vänner eller så... och helst här hemma hos oss för att vara på den säkra sidan!
  • Mjukis82

Nähepp... dags att käka lite frukost! Ses sen!

• Mjukis82

Har suttit i trädgården o solat till o från hela dagen... Har fått superfin färg på ärmarna och i urringningen, men ingenting i ansiktet! Hur snyggt är det då? Det är ju framför allt i fejjan man vill vara brun! *suck*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3