Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

tbmh skrev 2007-04-23 19:44:32 följande:
    alltså..... när vet man att de har vänt sig neråt??
    Jag märkte det av att hon bökade som bara den... tidigare har hon sparkat rakt ner, men efter detta bökande så började hon sparka uppåt!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

Vi här får inte journalen... allt ligger på data! Dock har vi sånt där papper som det står blodgruppering och sånt på, men det är allt!

• Mjukis82
    annki72 skrev 2007-04-23 21:50:14 följande:
    när fick ni blodgrupps papper då? jag har inte fått nått alls
    fick det nog i vecka 23 kanske...
  • Mjukis82
    linper: Man bör väl vänta tills man inte klarar av att jobba, tycker jag iallafall. Jag hade foglossningar förra graviditeten också, men klarade ändå att utföra mitt jobb, så jag blev inte sjukskriven. Har också hört att FK kan vara ganska kinkiga med att godkänna foglossnings-sjukskrivningar.
  • Mjukis82
    Beckah82 skrev 2007-04-24 09:33:36 följande:
    Igår fick jag inbjudan till Föräldragrupp...sån med samtal om förlossning och amning osv. Fler som fått inbjudan?Här har vi 4 träffar innan och en träff efter förlossningen.
    Japp, vi med! Har redan varit två gånger (av tre)
  • Mjukis82
    Madelene87 skrev 2007-04-24 12:13:18 följande:
    Har jag helt fel för mej eller var det ngn som precis vatt på 3D-UL här i tråden?
    jag var för 3 veckor sen...
  • Mjukis82
    Madelene87 skrev 2007-04-24 12:08:00 följande:
    miniderm vart köper man det?Ja hungrig e jag me så håller på att ska koka makaroner och sen blir det köttfärssås till det
    lustigt! jag åt precis samma till lunch!
  • Mjukis82

Mmm... Har precis käkat middag! Blev grillat idag, sååå underbart väder här!

Har varit hos kuratorn idag också, var jätteskönt då det var ett tag sen vi var där. Sen var vi inom kyrkogården också, där börjar bli jättefint nu när alla blommor o sånt börjar komma upp. Har sett så kalt ut innan!

Jag har också tänkt mycket på zandrisen och jag hoppas verkligen att allt är bra med både henne och bebisen! *orolig*

misan: Överlevnadschanserna är väl hyffsat goda nu... det bli ju kuvös o så. Men det finns ju tyvärr aldrig några garantier...

• Mjukis82

Vallmar: Grattis till beviljad HP! Måste vara skönt!

• Mjukis82
    Hej alla -babes!

Hoppas att ni alla har haft en bra dag! Här e det helt underbart sommarväder, såå skönt!

Var hos dietisten idag... har gått upp 5.9 kg sen inskrivningen nu (är i vecka 29), och det är jag supernöjd med! Med Isabelle hade jag gått upp ungefär det dubbla vid denna tiden.

Lön har det ju varit idag också, den var mer än välkommen! Har varit o storhandlat på Maxi, och varit i stan och hittat en klänning till mig!

Ser att ni pratar om fixerade bebisar o sånt... känns nästan lite kusligt att det redan är dags för sånt! Inte så långt kvar med andra ord!
    Isabelle fixerade sig redan i vecka 32, får väl se när Pluttan behagar att göra det... hon ligger iallafall med huvudet neråt nu.

Ang huvudmått så hade Isabelle 34 cm... precis lagom! Sprack förövrigt ingenting vid förlossningen! Så det var perfekt!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3