Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

JoNaLi skrev 2007-04-02 09:49:34 följande:
    Go´mon tjejer!Nu får jag dela med mig av lite intimt här.. om ni ursäktar..Igår så skulle vi ha sex och allt började bra.. men sen helt plötsligt så började jag blöda mitt i å böra få lite ont! Alttså detta har aldrig hänt innan att jag blött alltså under grav vare sig under eller efter sex.. Borde man kolla upp detta??Känner mig som en nybörjare..Ber om ursäkt att jag e så privat men ja.. är bara tvungen att fråga..Kram ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    var det mycket blod eller bara lite grann? blöder du fortfarande?
    om det var länge sen du hade sex så kan det juh blivit lite känslig och då kan man juh börja blöda...

Va roligt att det går framåt för er!!
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-04-02 10:07:27 följande:
    JoNaLi skrev 2007-04-02 09:49:34 följande: Go´mon tjejer!Nu får jag dela med mig av lite intimt här.. om ni ursäktar..Igår så skulle vi ha sex och allt började bra.. men sen helt plötsligt så började jag blöda mitt i å böra få lite ont! Alttså detta har aldrig hänt innan att jag blött alltså under grav vare sig under eller efter sex.. Borde man kolla upp detta??Känner mig som en nybörjare..Ber om ursäkt att jag e så privat men ja.. är bara tvungen att fråga..Kram ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥var det mycket blod eller bara lite grann? blöder du fortfarande?om det var länge sen du hade sex så kan det juh blivit lite känslig och då kan man juh börja blöda...Va roligt att det går framåt för er!! Nä alltså jag blöder inte längre.. det var bara igår..  Å det såg mkt ut men det var nog inte det.. man e inte van att se blod nuförtiden komma nerifrån hehe Sen har man juh inte vart såå aktiv inom sänghalmen detsenaste.. så kanske var det bara det att man e känsligare nu.. *hoppas*Nu när man äntligen börjar få nått igen så händer detta Undrar om man vågar försöka igen...?? hehehe ja ingen e gladare än jag..*ler* ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    är du orolig så ring din bm å prata lite så kanske dom kan göra en undersökning!

själv så hade vi sex imorse Generad
    gjorde väldigt ont faktiskt, men som sagt var det ett bra tag sen sist. har inte direkt någon större lust...
  • mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-04-02 10:47:42 följande:
    Gud va alla sexar till det! Nu får jag ännu mer dåligt samvete inför min stackars sambo! Vi har nog inte haft sex på 1,5 månad eller mer... jag har verkligen ingen lust! Men i vilket fall så är det ganska vanligt att man blöder efter och under sex... beror tydligen på sköra slemhinnor. Men blir man orolig så är det ju bäst att söka för det! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    samma här. minns inte när vi hade det sist. men i morse var ja nästan lite sugen så då passa ja på hehe...
  • mrsbygg

baaahhhhh, snart trillar murran av!! får sitta och trycka in den me handen för att den inte ska kännas konstigt..känns verkligen som dom är på väg att vändas ut och in!!! så jäkla obehagligt..Skrikandes
    jaja...

själv så har man vart ute hela dagen med skiten! först var vi på stan å strosa lite å käka glass i . eller saga åt och jag titta på. var inte så sugen...
    sen gick vi hem å käka lunch vilket bidde mcdonalds
    sen sprang vi ut i lekparken å va där tills jonas kom, strax efter 4...
    och nu har vi ätit kvällsmat och jag är helt slut..

ryggen håller på gå av, höfterna känns som dom gått av. och murran vänds ut och in.
    det är SÅÅÅÅÅ roligt å va gravid!! *suck*

och imorrn hade ja tänkt storstäda här hemma, eller hur får se hur det går...

• mrsbygg
    Baby 2007 skrev 2007-04-02 17:40:07 följande:
    Meeeen...vet själv hur lätt de kan vara o gnälla på en massa när man e gravid o har olika krämpor.....men försök o se de positiva i de hela istället så mår man genast mycket bättre Det e ju faktiskt en liten/stor baby därinne o de e väl inte så konstigt att de känns....så försöker jag se på det Lycka till
    hjälper inte för mig...lika jäkla drygt å va gravid iaf! HATAR att vara gravid.
    med saga var det iaf spännande och det hände saker hela tiden..
    nu är det bara jobbigt.
  • mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-02 18:01:25 följande:
    mammab jo, man vill få skiten överstökad och ha barnet istället ju bara JoNaLi trodde med ja såg en liten sak där på VUL men då fick ja reda på att tjejer har rätt utstickande kön de med så då vart man osäker
    precis..nån annan kan få vara gravid bara ja får ungen sen!

föda kan ja la göra själv, bara man slipepr gå dom här jäkla 9 månaderna...urk..
  • mrsbygg

mm usch. hatar å va gravid så himmelens tråkigt..
    men men får stå ut dom sista 3 månaderna, förhoppningsvis bara två!!

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-04-02 18:43:00 följande:
    AAAhhh.... här sitter jag med min bästa vän - vattenflaskan. Borde ju uppfinna en slags kyl-binda som man kan ha i trosorna/byxorna även när man är ute och rör sig på jobbet etc. Skulle ju se allt för konstigt ut att komma gåendes med en PET-flaska i brallan på jobbet
    haha, själv sitter ja som ett jäkla vet inte vad med handen upptryckt mellan benen..
  • mrsbygg
    superasstess skrev 2007-04-02 18:18:47 följande:
    mammab och teenpregnancy: Jag njuter av att vara gravid, för första gången på fler år är jag nöjd med mitt utseende. Nu var det inte meningen att få er att känner er dåliga. Själv har jag fått en släng av förlossningsrädsla:( hjläp
    jag tycker jag ser bra ut denna graviditeten faktiskt. men alla dessa krämpor coh besvär gör att jag verkligen hatar att vara gravid, verkligen HATAR..jätte drygt...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3