Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

på måndag börjar ja me järn, va hemskt...

bäbis har vart rätt lugn. kanske piggnar till när ja äter frukost. jag är iof svin hungrig men jag orkar inte riktigt än..

suck, har inget att skriva egentligen. bara så less på att vara gravid. tiden går juh så jävla sakta!

• mrsbygg

usch..dålig dag idag..

har så inte lust att åka å äta middag me sambon släkt. hans mamma fyller år. jag vill bara gå å dra täcket över mig...blä.

Gråter

• mrsbygg

min depression som kickar in! alla dagar är dåliga, men vissa värre. å denna är värre..

jag är inte rolig då, sen gravid på det..

• mrsbygg

urk, hemma...jag var juh inte den socialaste kan ja påstå. åt min mat å satt å glodde. sen åkte vi hem. så nu är vi äntligen hemma...

Jag och Saga ska ev. följa me svärmor, och sambons syrra +bäbis och sambons bror till sthlm på måndag!
    han fick i present att dra till sthlm på måndag å shoppa...
    men en annan är juh pank så inte så skoj. ska höra me mamma om ja kan få tidigare present. svärmor kunde bjuda på tågresan å käk. men vi får se...
    just nu har ja ingen lust alls...känner bara bläääääääääääääääääääääää..

jag har börjat svälla oxå. mitt högra smalben, mja är inte så smalt längre alldeles stenhårt och svullet...drygt...

• mrsbygg

jaha..ska man åka till till sthlm imorrn va tycker ni?

totalt pank, sen gå runt me en trosig två åring och foglossning så man bara dööör...
    låter inge skoj när ja lägger upp det sådär..

nån som vet nå schyssta street/hiphop butiker i sthlm centrum?
    pallar inte åka runt me pendel å skit, kan inte gå hur långt som hellst heller hehe...

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-01 10:23:22 följande:
    Hallonfot Jo jag är med i v.25 och vart till MVC en gång, antingen snåla eller så såg hon att de kankse inte behövdes fler gånger..Pusselbiten86 Oh se där Jag såg min på nätet (ogravida då) men sen kracha datorn och ja tappade bort den *gråt* den avr helt tokperfekt, sån prinsesskl'nning, armlös men inte med för mycket pjosk på, en fd kompis ja såklart inte pratar med längre som fann den mammab Låter endel jobbigt, kan du inte kika om butikerna där har en hemsida?inte lika kul men du slipper ju gå coh ha ont, de onda brukar ju få en på dåligt humör med så en 2åring hjälper nog inte där heller
    inte ja som ska in i dom butikerna är sambons lillebror..
    tänkte bara om nån visste nått som låg i centrum så man slapp springa runt som en galning hehe..hon som ska till sthlm vi andra är bara smakråd...
  • mrsbygg

inte långt kvar??? tycker d är en evighet..tiden går långsammare än någonsin..blir toki..

över 3 månader kvar. jätte lång tid juh hehe..usch så posetiv jag är

ska tvätta snart 13-16, jippi...

• mrsbygg

hua, tvättat. inget ja rekomederar direkt. helt slut av å bära på den där skiten!!

jag skippar sthlm imorrn, har ingen direkt lust eller pengar så skulle nog inte bli så skoj för min del.

denna veckan har ja bestämmt mig för att städa å fixa klart här hemma nu ska d bara bli klart. inte för att vi har nå pengar men iaf! kan juh försöka på klart d som är gratis, som att städa tex, hehe...
    som tur är fyller ja år snart, å jag har önskat mig pengar så då ska ja köpa det som fattas här hemma hade ja tänkt..iaf försöka få klart på balkongen så man kan börja sitta där ute!

jäklarns va varmt d är. sommar värme är det absolut!! helt sjukt...
    men ja klagar inte, bara skönt

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-04-01 16:26:18 följande:
    mammab; street/hiphop butiker kan du hitta på söder, och allt annat oxå du kan tänkas behöva. Finns en bra hm vid götgatan, + massa andra lite annorlunda butiker! Hoppas du får en trevlig dag! www.lindisen.bloggagratis.se
    tack för tipset..men ska inte åka. ingen större lust så dom får klara sig själva!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3