BF Juli-07 Nr3
LindaoJohan skrev 2007-03-29 09:03:41 följande:
mammab; gu va kul det där med namnlapparna som saga fixar! Vi gör liknande på förskolan jag jobbar, dock är barnen 4-5 år och det är skrämmande många som inte kan sina namn... verkar som många barn inte får så mycket stimulans hemma vad gäller lärandet. Vi på förskolan ska väl bara vara ett kompliment till hemmet, inte lära dem ALLT? ja ja, sol ute idag med, sååå härligt. Känner av min foglossning hela tiden nu när jag jobbar, min bm ville att jag ska bli fortsatt sjukskriven på 50%... så det är väl bara till att ringa läkaren...
www.lindisen.bloggagratis.sejo fröken va så chockad för det är inte många som kan sina egna namn ens.
men det är skoj att saga kan

vi har juh inte direkt gjort nått heller, därför jag vart så chockad jag med! men glad förståss. över smarta unge
Fast iof kunde jonas, sagas pappa, alla bilmärken utantill när han va drygt 2.
han behövde bara se bilens framlysen i mörkret så kunde han bilmärket!
sen kunde han läsa väldigt tidigt så d är la därifrån hon fått det. för ja är då speciellt smart hehe..
kunde iof nästan flytande engelska när ja var 3, men d är la d enda
nehe nu ska ja göra mig iordning, ska lunka iväg till jonas jobb å fika ska vara där 10. tar egentligen typ 20 min å gå dit. men med mina smärtor tar det la typ 40..
sen ska vi vara hos bm kl 11. skoj skoj..
ses sen bruttor!