BF Juli-07 Nr3
vicke: det lät väldigt fort. beror väl på hur många ansökningar de har också?
alla på mitt jobb har blivit beviljade så räknar med det. känns skönt iallafall =)
vad jobbar du med? själv är jag sjuksköterska.
vicke: det lät väldigt fort. beror väl på hur många ansökningar de har också?
alla på mitt jobb har blivit beviljade så räknar med det. känns skönt iallafall =)
vad jobbar du med? själv är jag sjuksköterska.
Vicki: beror väl visserligen på vart man jobbar som ssk.
jobbar på kirurgavdelning så är en del tunga lyft/dag
Humlan1973: oxå trött o vet inte vad som kan vara kul nu eg. trött på allt känns det som.. kanske ska kolla upp hb.
emmyss: ja HP kan man få 60 dagar före BF.
har ordnat "ny" bil redan vi =) men inte så ny kanske.. 88ans 745.. köptes för en tusenlapp.. gick dock inte *skratt* nu efter kanske 2000 till så rullar bilen lite iallafall =) lite mer utgifter och jobb så fungerar nog allt som det ska. tur att man har en händig karl =) och barnvagnen går garanterat in i bak. gör den säkerligen i våran 744 vi har nu med men blir då mer lyftande. =)
teenpregnancy: jo 745 är bra bilar =) ser fram emot att få åka nya bilen =) dock får gubben min köra in den nu innan bebis kommer så att jag slipper bli stående *skratt*
åhhh sååå sur idag.. sitter här vid dator och läser allt roligt som skrivs sen så ser jag grannhunden springer in på våran tomt gör sina behov *nr 2* och sen springer iväg igen.. den hunden springer verkligen överallt och ägaren har ingen som helst koll på hunden! sambon funderar allvarligt på att ta hem hagelbössan *sucka stort*
jag vågar ju inte gå ut med min katt (i koppel) då denna hund springer lös. vet ju att den inte gör min katt något men katten kommer klå upp hunden så det står härliga till *såååååå arg* varför kan man inte fixa staketet så den inte springer igenom eller för tusan ha sin hund kopplad???
sorry långt och of topic.. men behövde skriva *less*