Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

BF Juli-07 Nr3

pusselbiten: har ju själv en 745 så måste väl svara att jag skulle välja det =)

läst igenom sidor sedan skärtorsdagen nu. vad mycket matprat *ler*
    blir ju inte mindre sugen på något när man sitter vid datorn numera.

hoppas alla har haft en bra påsk! det har jag =)
    men bättring med godis snart nu känns det som

kram på er alla

• jennsans

skulle jag ha 10 i blodsocker skulle jag bli skrämd =(
    är knappt ett godkännt värde för diabetiker juh.
    glucosbelastning här i uppsala tror jag bara man får göra om man ligger högt i socker. ingen som sagt nåt åt mig om det iallafall (trots övervikt och risk för diab) så länge mitt blodsocker ligger bra vid vanliga kontroller så är det nog ok =)

köpte jordgubbar idag. helt underbara =) sååå goda *mums*

• jennsans

mammab: grattis grattis =)

här hemma ligger sambon och sover och jag måste åka iväg och jobba. hur kul känns det då =(
    ja ja bara o bita i det sura äpplet. annars kommer det ju inga pengar sen..

ha en bra dag alla
    kram/Jenny

• jennsans

skulle inte lita på en avstängd airbag. den tas ju inte bort! och det är en sprängladdning som trots allt fortfarande är ihopkopplad på nåt sätt.
    min bror beställde ny bil och ville ha bort airbagen men det gick typ inte men blev rekomenderad att inte ha barn där tror jag, de har iallafall aldrig haft det.

• jennsans

sol: hoppas det går bra med saga *hålla tummar*

hoppas alla får det bra på UL och BM besök =)

själv har jag extra ledigt från jobbet idag =) tog ut lite övertidstimmar *såååå skönt*
    ska åka och shoppa lite. gjorde jag igår med men lite andra saker nu =)

ska inte till BM förrän 27:e men den dagen är snart här den med.

*skickar stor kram till mammab*

och till er alla andra med =)

• jennsans

mm här blir det grillat kött med pommes till middag
    sen står en kokos-tosca kaka i ugnen *muums*
    får trösta mig med att det inte blivit i princip något annat godis aktigt i helgen.
    ni andra är så bra på att frestas så måste få göra det någon gång jag med *hihi*

• jennsans

jen2006: vågen hemma är knasig här med. men brukar väga mig hemma. men mellan 2 dagar skillde det sig 2 kg.. bara att det högre värdet var på den första av de dagarna =) kanske hade massa vätska i kroppen eller nåt. vem vet.

• jennsans

jag har också fått inbjudan till föräldragrupp. börjar 2a maj. onsdagar mellan 8 och 10 = helt kört att sambon kan följa med =(
    *snyft*

• jennsans

kompis till mig fått en liten kille nu. och en annan kompis är på väg till förlossningen idag (vattnet gått)
    tror ni man blir sugen?? =)

• jennsans

är i v 25 ska till BM 1 gången efter inskrivning på fredag. varit sjuk på en gruppträff dock. och jag är förstföderska

• jennsans

sambon kände för första gången idag hur bebis rörde sig i magen. han uttryckte det som maratonlopp.. mysigt värre =)

• jennsans

trota uppsala så är jag också bara hemma hehe
    men sovit i 1½ timme på soffan *suck* hur ska jag somna nu då? jag som ska upp o jobba i morgon igen
    ja ja blir en liten senare fråga iallafall
    ser majkasar från altanen *mysigt*

• jennsans

god morgon =)
    ville bara höra efter vart jag skickar ansökan om HP. står ingen adress på papprena.

• jennsans

solstraalen: hualigen inge roligt. får bli till att undvika det nu då =( var trevligt på fikat iallafall =)
    *kramisar*

• jennsans

har tårta står i ugnen nu.. var tvungen att testa att baka innan jag fyller år så jag vet om jag klarar det själv eller om mamma måste hjälpa mig =)
    mums

ska hämta madrass till vaggan idag. beställde igår. kanske åka iväg och prova i vaggan med, får se om sambon går med på det.

• jennsans

rullgardinsflickan: här i uppsala finns det en affär som skär till madrasser ( skumgummi) i önskad storlek så behöver inte betyda att du behöver köpa ny säng! köpte en madrass till vaggan våran för 118 kr

• jennsans

rullgardinsflikkan: ingen aning men ville bara inge hopp om att det går att hitta madrasser utan att behöva köpa helt ny säng =)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3