Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

BF Juli-07 Nr3

ohh va mysigt bebis börjat göra sig tillkänna mycket mer senaste dagarna. känner flera buffar efter varandra nu.
    måste vara bebis som buffar iallafall. svårt att säga helt säkert men ingen känsla jag känner igen sedan tidigare.

• jennsans

beckah: roligt att få veta helt säkert =) är inte såå lång tid kvar till den 18:e iallafall =)
    kommer inte ta reda på kön. men är såå nyfiken =)

• jennsans

baby2007: mamma stickat kofta klart redan och själv håller jag på och stickar en filt. tar sin lilla tid men det går frammåt =)
    önskar att jag vore mer händig och hade lite mer tid så man hann med en massa annat.

• jennsans

ska åka och besikta min "nya" bil idag som sambon har varit snäll och försökt fixa ihop =) måste dock åka 7 mil för endast där de hade tid.
    hoppas hoppas att det inte blir några stora saker man får 2or på. för några 2or blir det säkert *skratt*
    vill ju kunna ta mig hem igen iallafall =)

annars så har jag börjat känna bebis mycket mer nu. kännt sparkar varje dag nu några dagar i följd *mysigt*

i helgen jobbade man när det var så fint väder. idag är jag dock ledig och ska passa på att vara ute lite med. skönt.

ha en bra dag alla =)

• jennsans

jippie =) bilen jag besiktade är nu godkänd =) var helt säker på att få 2or.. fick 3 bra och veta som inte var så farliga =)
    nu blir det till att åka 745a =)

• jennsans

solstraalen: skickar över en stor kram. förstår på sätt o vis hur du har det.
    ställde mig på vågen idag. + 4 kg.. blev skitdeppad. vet att mina 4 inte är någonting mot dina men har ju en del mer sen innan. och dessutom när BM vill att man snarare ska gå ner i vikt. skitjobbigt.

• jennsans

själv ska jag nog kämpa bort ca 40 kg efter förlosning om jag ska komma ner mot normalvikt

• jennsans

en fundering.
    vi lägger ju chema själv på jobbet. kom inte riktigt upp i 100% på detta chema så får lite löne avdrag. när detta kom fram tänkte jag skitsamma handlar om några hundringar (på 15 veckor)
    nu har tankarna börjat fladdra på vad FK ska säga om detta. kommer mitt SGI att sjunka på grund av detta löjliga misstag? kunde lika gärna lagt in en dag till då jag kommer gå på HP..
    någon som vet??

• jennsans

solstraalen:
    finns för dig här det vet du! *skickar över massa kramar* du vet var jag finns =)
    skönt att du har sån omtänksam sambo! det stödet beryder mycket!
    är själv rätt van vid den tunga vikten. ej fått några mer problem än men har iofs. vägt mer förut. inte uppe i högsta vikten än. svårt dock att hålla barnmorskans mål med 0 kg viktuppgång.. det har spruckit
    kramisar i massor försök ha det trevligt i påsk iallafall!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3