Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

BF Juli-07 Nr3

solstraalen: hoppas värken ger sig! annars får du ringa i morgon o kolla upp!
    kram

• jennsans

hua vad jag mår dåligt.. förlåt men måste få skriva av mig.
    haft en hemsk hosta (känns som om lungorna är utanför mig) hela helgen samtidigt jobbat hela helgen. hostan började i torsdags. nu på kvällen hosta jag så mycket så jag kräktes ;( mår verkligen pyton... o inte hjälper vare sig astmamediciner eller hostmedicin =(
    ska gå o se om jag får någon sömn i ögonen trots hostan..
    förlåt men bara behövde skriva av mig.

• jennsans

solstraalen: sitter här o väntar på att kl ska bli 8 så jag kan ringa till vårdcentralen.
    men min avdelningsläkare på jobbet lyssnade på lungorna i söndags. hördes inget konstigt då förutom möjligen lite slemmigt.
    men ska som sagt ringa. bara blivit värre varje dag =(
    hur är det med din mage då?
    kram

• jennsans

vallmar. håller med dig att det är svårt att fylla i HP papprena. rådfrågar tidigare mammor på jobbet jag *skratt* kommer nog dessvärre skriva i punktform saker som kan hända på en arbetsdag. alla dagar ser så olika ut tyvärr.
    och antal lyft är olika.. kan ju ha pat som alla kräver mycket hjälp. eller inga alls.. sååå olika
    lycka till! ska ta tag i mina papper nästa vecka.

• jennsans

förstår dig jessa! själv är jag som tur är ledig. men jobbar så annars. men hemma 10 ( isäng halv 12) sen upp 5..
    lycka till!

• jennsans

lutar åt att vi inte kommer ha katten kvar heller =( allergisk mot kisse. har ej besvär i vanliga fall men blir tokjobbigt då jag blir förkyld.
    så katten får nog flytta hem till mammsen.
    ska bara tänka lite mer på saken först =)

• jennsans

glömde =) jag ska få ny tvättmaskin idag =) tur att man hyr bostaden så man slipper köpa själv *jippie*

• jennsans

giafia: tänkt så hitills jag med. men nu haft så besvärligt av allergi/förkylningsastma i drygt en vecka så vet inte vad jag ska göra egentligen.
    som sagt skall tänka på det ett tag till.
    han bodde ju hos mamma innan men då pappa blev dålig och behövde hjälp från kommunen och några där var allergiska så tog jag hem honom.

• jennsans

Prinsessan Zelda. kan tyvärr inte vara lugnande ord att inte drabbas av havandeskapsförgiftning igen. min kusin fick det med båda sina barn.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3