BF Juli-07 Nr3
solstraalen- hm ingen aning men tycker att jag känner igen det någonstans ifrån men ring sjukvårdsupplysningen & fråga om du känner dig osäker.
solstraalen- hm ingen aning men tycker att jag känner igen det någonstans ifrån men ring sjukvårdsupplysningen & fråga om du känner dig osäker.
fast man måste kanske ha i lite salter oxå så att man inte bara dricker väldigt mycket vatten & inte får i sig olika salter eller *gissar*
när man söker HP så måste chefen skriva på att det inte går att omplacera dig eller ändra arbetsuppgifter men nog tror jag att det är värt att söka i alla fall om du har ett tungt jobb.
jag är sjukskriven 25% pga foglossning & det funkar kanonbra för mig i alla fall, läkaren på MVC skrev sjukskrivningen utan problem.
theresa1- grattis till storkillen!
idag var jag en sväng på loppis men hittade inget i alla fall, ska få kläder av syrran oxå så lite nytt blir det att köpa, igår var jag på POP & köpte en så gullig body med blåa nyckelpigor på sååå söt!
mammab- åhh så gott!
jag skickade iväg sambon på konsum & handla lite glass till mig, är ju glass beroende & han missade glassbilen 3 gånger i rad
grrr vad irriterande men nästa vecka så kanske han kommer ihåg.
åhh vilken trotsig 2 åring jag har här, det kommer nog bli tufft i sommar gissar jag, många utbrott kan det hinna bli på en dag.
åhh jag är så godissugen mest hela tiden nu & kladdkakan som ni pratade om tidigare låter sååå gott!!
ja snart är det dax att börja fundera på vad man ska packa med i BB väskan oxå.
rullgardinsflikkan- ojoj vad behöver man tänka på, det här blir ju min första förlossning eftersom förra vart planerat snitt.
måste nog läsa på mig om smärtlindringen igen.
nu byter jag lite snabbt samtalsämne, jag passade på att "råka" frågan Tilda om hon ville baka chokladbollar till mamma med pappa
så klart hon ville vara snäll med mamma så hon tvingar med sig pappa ut i köket
& här ligger jag
förlossningen försöker jag förtränga ännu.
Den här listan kopierar jag från en annan tråd...
Att ta med till BB:
Journal
Patientbricka
Id-kort
Parkeringspengar
Kamera + Laddare, memorystick/extra film.
Videokamera
Mobil
Tofflor till båda
Mjukkläder till killen
Underkläder till båda
Strumpor till båda
Amningsbehå/toppar
Amningsskydd
Bindor
Schampo
Balsam
Duschcréme
Deodorant
Lypsyl
Hårborste
Hårsnoddar & hårband
Tandborste
Tandkräm
Tigerbalsam (till onda ben om man spänt sig mkt, tips här från fl)
Bebiskläder
Babyskyddet
Ytterplagg till Skrutten
Dryck till båda
Nått att äta
Kortlek
Mjukt toapapper
Tidningar/bok