BF Juli-07 Nr3
theresa1- det är bra pris på vagnen tycker jag, vi ska köpa syrrans UJ från -04 & den får vi hem nästa vecka!!!
theresa1- det är bra pris på vagnen tycker jag, vi ska köpa syrrans UJ från -04 & den får vi hem nästa vecka!!!
våran tjej har svårt att somna i perioder har jag märkt, hon kanske växer lite extra ibland & har mycket att bearbeta på kvällarna ibland vilket gör att hon blir svårare att söva.
Vi provade dra ner på hennes dagsovning men det hjälpte inte men sen gick det över & hon vart lättsövd igen.
pussel- åhh så söt body!
åhh nu har vi varit på husvisning, det var ju ett drömhus, VI VILL HA!!! Men vi får väl se hur budgivningen tar sig, utgångspriset är ju 2 400000:- så det är ju en hel del pengar det men det var ju så fint!!!
det var ett arkitektritat hus som ligger 10minuters promenad från stan i precis det området som vi vill bo i!!
www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3
här är mitt drömhus som jag skulle vilja ha!!!
zandrisen- vi håller tummarna!
pusselbiten- ca 8kg
veronicaq- grattis till förlovningen!
Zandrisen- vad skönt att allt är bra med dig & bebisen! du får sätta sambon på att sy till barnrummet istället så får du titta på & vila
mjukis- vad bra att ni får extra övervakning nu den här gången så att ni kan känna er lite mer trygga sen!
jag har då bara drömt om huset inatt & räknar för fullt på det & imorgon lägger vi utgångsbudet till mäklaren & hoppas att ingen annan vill ha det!
åhh varför börjar ni prata om glass??? jag är ju glasstokig den här grav. så sambon måste gå på konsum sen & köpa några glassar till mig.
Gissa om jag vart arg då glassbilen inte kom förra veckan som den skulle, men sambon har lovat att han ska ringa & se om dom åker här i närheten snart så jag får glass, blir ju så dyrt att springa & köpa glass varje kväll
tbmh- ja det var ju det vi gjorde & väntade men den kom ju aldrig då den skulle & jag tänkte att dom kan vara snäll att åka ner hit när dom kör förbi nästa gång.
jaha nu har vi lagt bud på huset & har just nu högsta budet på 2500000:- & det kommer vara vårt sista bud så vi hoppas att ingen lägger bud över oss nu nästa vecka...*nervös*
så hör lär det inte bli något bröllop närmsat åren eftersom alla pengar kommer gå till huset
nej jag binder honom med ett lån på över 2 miljoner istället
så håll tummarna för huset
God morgon!
Här är det tyst idag, Tilda är hos farmor & farfar & kommer hem om kanske 1 timme då ska vi gå på hem & hantverksmässa & kolla in hennes favorit Byggare Bob.
Det var någon som har bjudit över oss på huset så imorgon lägger vi 25000 till som vårt sista bud så får vi hålla tummarna att dom andra inte lägger nå mera bud.
solstraalen- vad skönt att du fått veta nu & hoppas att din Bm eller aurora kan vara med på förlossningen!
jag känner lite värk i ryggen, typ mensvärk tror jag att det är, men det är så vansinningt många år sen jag hade det så jag tvivlar lite men är det oxå förvärkar?
mammab- bärs var bra ord för välling *ler* det är så roligt med egna ord för saker.
jag är oxå less nu på att vänta på bebisen men nu vill jag helst att budgivningen ska vara helt klar NU!!!
är det någon som vet om man verkligen behöver göra en egen besiktning när säljaren redan har gjort en ordentlig besiktning av anticimex? Känns lite onödigt att göra en ny besiktning med samma firma när dom inte hittat några speciella fel i huset.
Prinsessan Zelda skrev 2007-05-13 20:29:03 följande:
jaha det vart inget hus för oss, dom andra bjöd över oss igen & vi lägger ner det nu, vi ska ju ha råd med annat oxå.
solstraalen- det finns inget extra jobb som du kan söka & jobba kanske lite helger? så du får komma ut & göra lite eget ibland.
Min kille ligger oxå på snedden eller med rumpan neråt & jag tror inte han har vänt sig, men ska till BM på fredag.
vad sött med gipsmage!
pussel- åh vad jobbigt att din mamma är dålig. hoppas att det går tillbaka lite! *kram*
har Noah börjat gå mera själv nu?
misshaven- ja visst är det jobbigt med budgivningarna, nu är det bara att leta vidare. Men vi har en kanonlägenhet så vi kommer att sätta ut bytesannons i tidningarna så kanske vi har lite bättre tur.
Min navel har inte ploppat ut & gjorde inte det förra grav heller.
Kram till er mjukis idag! *kram*