• monnie

BF Juli-07 Nr3

jag tyckte att det var väldigt bra med festis efter snittet för man är inte så jätterörlig direkt efter men det går lätt att ligga & dricka

• monnie

zandrisen- ojoj redan, hoppas h*n stannar inne ett tag till!

• monnie

här finns journalen på datorn nu så jag behöver inte ha någon egen journal men förra gången hade jag den hela tiden som jag bar med till varje besök & till förlossningen.

• monnie

åhh amningskudde hade jag tänkt sy, eller låta mamma sy en när hon kommer i maj & hälsar på

Hoppas allt har gått bra för zandrisen!

• monnie

jag hade oxå mindre besvär med foglossningen på slutet men då hade jag sammandragningar & samlade vätska istället

• monnie

jag hade en vanlig pump från apoteket men jag pumpade aldrig, behövde inte det. mjölkstockning kan man få om man blir kall men jag höll alltid brösten varma & hade aldrig besvär med det.

• monnie

vi har köpte en body & en filt från Me & I som vi ska ha med till BB men jag börjar bli så shoppingsugen men det känns som om det är så länge kvar ännu

vagnen ska vi köpa av syrran så det tar vi om någon vecka.

• monnie

Åhh vad jag vill köpa hus nu men jag vill vara hemma så länge som möjligt med lillebror oxå & då måste vi nog bo kvar här för att jag ska slippa oroa mig för ekonomin för vi lever på en inkomst första året & jag vill inte köpa hus & låta barnen påverkas av det så det blir nog till att bo kvar här.
    vi bor väldigt bra eg. men drömmer om ett eget hus & nu finns det flera hus på hemnet som vi vill ha & läget vi vill ha men det får nog vänta ett år.

• monnie

jag köpte filten från me & i men bodyn från pop så söt m ed nyckelpigan på. ja den är så fin den med kaninerna, den fick Tilda i alla fall, synd att dom inte finns i mindre storlek.
    nu är det dax att gå på jobbet

• monnie

Zandrisen- åh vad skönt att han fortfarande är kvar i magen, vi håller tummarna för att han ska vara där så länge som möjligt!

pusselbiten- vad jobbigt med sammandragningarna, kanske du ska ringa förlossningen för säkerhetsskull?

rullgardnsflikkan- jag hade gått hem om jag hade hp, det är chefens problem att lösa personalfrågor.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3