• monnie

BF Juli-07 Nr3

hur länge till har ni alla tänkt jobba?
    Jag hade tänkt att jobba till v 34 men jag börjar fundera om man ska jobba 1-2 veckor till fast jag har så svårt att bestämma mig nu. för nu när jag jobbar 75% så funkar det bra & kanske 50% vore bra 1-2 veckor till sen... åhhh vad svårt!

• monnie

åh just det ja vad bra att ni påminner om faderskapet, måste ringa & boka tid!

ni skriver så mycket här på dagarna, jag hinner inte med!

• monnie

mjukis- fy vad dåligt att stjäla från gravar! förstår att det är jobbigt nu när ettårs dagen närmar sig. *kram*

Vi har varit på husvisning idag men det var så litet huset så vi får bo kvar här ett tag till, nåväl det blir ju billigt i alla fall.

• monnie

vi hade täcke & kudde när tilda var liten, men man ska väl ta bort kudden när dom börjar vända sig lite så dom inte råkar rulla runt & inte kunna rulla tillbaka.

• monnie

jag har stor mage oavsett om jag står eller ligger.
    jag är så trött idag, vaknade av en sammandragning i natt så nu ska jag vila lite medan sambon är ute med Tilda på promenad. Nästa vecka slutar jag jobba, ska bli så skönt att få ta det lugnt & börja fixa här hemma lite mera.

• monnie

zandrisen- vad skönt att bebisen mår bra & att du får vara upp mera nu! Men oroa dig inte för mycket över förlossningen nu det kommer att gå jättebra tror jag!

moderskapsintyg, det hade jag helt glömt bort så jag måste komma ihåg det nästa besök hos bm.

• monnie

¨teen- Grattis, hoppas ni haft en underbar dag!

Linper- jag är sjukskriven på 25% för foglossning & jobbar bara i 1½ vecka till sen tar jag semester till bebisen kommer. men det var jag som sa att det är dax att börja gå ner i tid så då fixade hon läkartid för sjukskrivningen.

• monnie

tbmh- vad bra att du fått träffa en bra barnpyskolog låter det som! Bra att hon ska prata med personalen på förskolan så det blir bra för er på förskolan!

• monnie

tbmh- ja det blir så om dom inte förstår eller kan ändra på sig själva för att bemöta honom. Det är så vi funderar att det är inte barnet det är fel på utan hur vi bemöter/hanterar barnet

• monnie

teen- åhh så söt du var den 5:e, kanonfin klänning

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3