• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

vilket underbart väder.. Har varit ute hela dagen idag.. och dessutom fått lite färg på den vita kroppen!
    Ingen sexig bränna precis då man fått lite färg här och var! *skrattar*

Underbart med sol iaf!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Jag har 94 dagar kvar idag!!
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-28 09:36:30 följande:
    men suck..hur kan d vara så hårt belastat att man inte kommer fram?!ringer om en liten stund igen..kommer iaf vätska ur vänster öra men verkar inte ha så ont i det. å febern är uppe i 40 nu.och hon har ont i höger örat.vill få tag på dom å rådfråga först, vi har juh ingen bil vill inte fixa skjuts å allt i onödan. orkar inte sitta på akuten i flera timmar då låter ja henne helldre ligga i sängen me sin pappa å sova...
    Låter som öroninflamation.. och vätskan kan vara en spräckt trumhinna kanske.. ?
  • Vickyb

SyrranH har minst dagar kvar! 63

• Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-28 09:39:32 följande:
    tror oxå det. men vore trevligt om man kunde få en jävla läkartid..fortfarande överbalastat helt sjukt ringde vid kl 6 å då var jag ensam i kön me en sjuksköterka..nu 3 h senare kommer man inte ens i nån kö...
    Ja det är fruktansvärt sjukt.. Ring hela tiden. Är det ingen telefonkö eller blir man inte uppringd?
  • Vickyb
    Norrbagge skrev 2007-04-28 09:39:54 följande:
    Jag måste ju bara få säga; jag är sååå STOLT! -Min WIlliam, 3 år & snart 5 mån gammal har lärt sig cykla utan stödhjul!!! Hihi.. min bebis har blivit så stooor!!
    Hohoho. Duktig kille!
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-28 09:43:26 följande:
    kommer inte fram till någon kö. jag får knappa in alla uppgifter sen säger dom bara vi är för tillfället väldigt hårt belastade försök igen senare...ringer hela tiden...drygt
    Segt! Hur många dagar har hon haft feber?
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-28 09:45:58 följande:
    sen onsdags em...
    Har du ringt och hört med sjukvårdsupplysningen?
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-28 09:53:12 följande:
    dom jag försöker ringa! ringde dom i morse vid kl6...skulle inte ge nå mer alvedon för att se om d var öronen å det juh ingen tvekan. skulle ringa upp igen på em...men ringer redan nu tycker synd om saga...
    Ok. men gör så att du åker upp till akuten så nån får titta i hennes öron. Och skriva ut en pencilinkur.. Dom på sjukvårdsupplysningen kan ju ädå inte skriva ut något recept. Har ni ingen vårdcentral som ni kan ringa?
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-28 09:57:39 följande:
    Okey. Men åk upp ändå till akuten.. och ring sjukvårdsupplysningen samtidigt..
    Det är ju synd att hon skall ha så ont..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3