• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Madelene87 skrev 2007-04-29 09:02:28 följande:
    Vickyb: Fina bilder Tycker att det är så häärligt att det verkligen syns att vi e gravida nu Har verkligen längtat efter att det ska göra det sens man fick plusset hehe
    Ja man har verkligen längtat efter den här magen..
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Calylite skrev 2007-04-29 09:57:22 följande:
    Min når inte ens upp till revbenen om den inte ligger med huvudet ner och och sträcker ut sig. Fast på er låter de som ja borde vara glad för de ? vad gör man när man är själv en söndag egentligen?alla är borta, inte ens killen är här..usch ja oroar mig med, han avr ut i fredags och kom hem fly förbannad dan därpå, frågade vad de var men ville inte säga, mer än att han vart arg och bankat på nå träd. De brukar krävas mycket för att få han så arg. Ska väll fråga idag igen men vill ju inte puscha på, eller borde ja låta bli?
    Klart att man vill veta varför han blir arg..
  • Vickyb

Oj va ni skriver

Appråpå lustgasen så var det det ända jag tog. Eftersom jag kom in när jag nästan var uppe 10 cm så hann jag inte med något annat och hade inget annat val. Det gick hur bra som hellst.. och jag kommer nog bara att köra på lustgas denna gången oxå.
    Tyckte det var jobbigt och tyckte inte alls att det hjälpte i början.. men sen efter ett tag så började jag känna mig lite borta och då var det så sköööönt!

• Vickyb

Vad kan man ha för blommor ute på balkongen nu? Tänkte plantera lite idag.. men har ingen aning alls vad jag skall ha..

• Vickyb
    zandrisen skrev 2007-04-30 09:52:48 följande:
    Godmorgon tjejer!Idag firar jag och maken 2-årig bröllopsdag!!! Känns som det var igår, var verkligen en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!
    Grattis Grattis på eran 2 åriga bröllopsdag!
  • Vickyb
    Hallonfot skrev 2007-04-30 10:31:00 följande:
    Grattis på bröllopsdagen, Zandrisen!Ankiz: Jag har aldrig haft förvärkar så jag vet inte hur de känns. Trodde i och för sig att jag fått förvärkar när värkarna med Alva satte igång (4 dagar över tiden..man kan ju tycka att man borde hajja läget då) men det var riktiga värkar. Har dock hört att förvärkar kan göra ruskigt ont.Vickyb: Just nu är det många som har penséer i sina blomlådor på balkongen. Annars tycker jag att murgröna är fint att varva med.
    Tack tack Får se vad man hittar idag.. om det är öppet vill säga?! Fundersam
  • Vickyb
    zandrisen skrev 2007-04-30 11:06:51 följande:
    Tack för gratulationerna tjejer! Letade reda på min gamla blogg från dagen, och har nu klistrat in den i min blogg här på FL: www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b39965.htmlFinns även en länk till lite bröllopsbilder. Snacka om att jag blev nostalgisk nu!Teen, haha, du verkar vara lika galen i skor som  jag! Har hur mycket skor som helst, och ääälskar klackar! Tyvärr blir det mest foppatoffler nu för tiden... Visste du att fötterna gärna växer en storlek under/efter en graviditet??? Jag fick värsta chocken, mina växte från 36 till 37, och nu sitter jag här med ett gäng underbara skor som jag aldrig mer kommer att kunna använda!  Undrar om det blir samma sak den här gången förresten...???
    Vilka fina bröllopsbilder.
  • Vickyb
    solstraalen skrev 2007-04-30 12:19:15 följande:
    Här har vi ju skötbord uppe redan eftersom Saga "använder" det Men i övrigt är inget klart för bebisens ankomst ännu.Syskonvagnen kommer på onsdag/torsdag, spjälsäng har vi inte köpt ännu, inga nappflaskor, blöjor eller någe sådant alls har vi köpt.Men vi ska väl göra de snart Har inte ens bestämt någe namn Hur ligger ni själva till?
    Sängen är bäddad.. skötbädd har vi i grovköket eftersom Linnéa fortfarande använder blöja.. Linnéas bebiskläder har jag tvättat och packat ner i en snygg kartong-låda som står i sängen med andra gratisprylar som babyboxen från babyhörnan. Bilbarnstolen står kvar i lägenheten eftersom det inte var så längesen Linnéa hade den.. så allt är nästan uppe.
    Vagnen hämtar vi i slutet av juni.. sen skall det inhandlas lite kläder och nappflaskor, snutte och napp.. ny bröstpum och babysitter. Sen är det klart för ankomst!
  • Vickyb

Vill oxå hämta vagnen nu! Men försäkringen börjar ju gälla så fort man hämtar ut den.

• Vickyb

Här är en till som är lite less på att vara gravid i skrivande stund. *suck och stön* Ser verkligen fram emot att få träffa detta lill* knytet snart.. men det dröjer 12 veckor eller kanske till och med lite tidigare. Känner inte alls för att gå höggravid mitt i högsommaren
    Är så otroligt sugen på en kall go cider.. eller en kall go öööööööööl!!! Ibland känner jag mig bara så himla instängd.. känner mig inte fri på något sätt. haha.
    Men visst är det underbart att vara gravid... löv it.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3