BF Juli-07 Nr3
Hur fungerar det med tandprotes? Borrar dom oxh så då? Usch.. jag som har tandläkarskräck!
Någon mer än jag som har fruktansvärt kort stubin ibland. Blir TOKIG på min dotter som inte lyssnar.. gör tvärtemot.. Nu som tex i morse när hon tog tag i schampo flaskan och tryckte ut allt mitt schampo och när jag sa åt henne att sluta och ta bort den så tryckte hon på ännu mera.. Då blev jag förbannad.. och sa åt henne att gå in på rummet.. och då spottar hon.. gaaaaaaah jag blir tokig på denna unge!!!!!!!!! Blir rasande när hon inte lyssnar!!!!!!
Sex, ja absolut. Ibörjan kände man inte alls lika mycket för det.. Inte dirket i mitten heller.. Men nu.. Nu är man sugen hela tiden.
Man får nästan passa på nu medans man kan.. haha.. Efter förlossningen lär det dröja iaf minst 6-8 veckor, om inte mer. Visst hade man sexlust ett tag efteråt, men fy fan va rädd ja var. Attans vad jag låg och spände mig.. Det dröjde nog kanske 12 veckor efter förlossningen eller något innan vi hade sex.. Minns inte riktigt.
Åh.. idag skall vi grilla kött.. och lite grönsaker.. Mmm..
Till det blir det delikatesspotatis med gräddfil och gräslök!
Sen till efterätt blir det kladdkaka och vaniljglass.. med äkta grädde! ![]()