• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Madelene87 skrev 2007-05-01 12:39:57 följande:
    Halloj!Jag e me lite trött på att vara gravid men det e på grund av mina kramper o så, kan ju inte precis klaga på att det e tungt eftersom jag inte gått upp ngt... Fast man känner sej klumpigare...Det måste väl egentligen betyda att jag själv gått ner i vikt? Min bebis kan ju inte väga 0 kg precis Såg att jag gått in i tredje trimestern idag =) Känns underbart att det verkligen närmar sej på allvar nu =) Imorrn e det könsUL me Spännande men gud va nervös jag är..
    spännande.
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-01 21:20:10 följande:
    Blääää Sammadragningar nu ikväll igen....Och vi som ska till Ullared på fredag... Hur kommer de o gå..
    Skulle du inte ta det lugnt?
    Hade jag varit dig hade jag inte åkt till Ullared för en shopping...
    Du kanske skall börja prioritera din hälsa och ta de lite lugnare.. med tanke på vad som hänt dig innan med alla dessa sjukhusvistelser fram och tillbaka.
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb

Nä vet ni vad tjejer.. Jag tror jag kryper till bingen och kollar lite film!

Natti Natti! Hörs imorgon!

*Kraaaaam*

• Vickyb
    zandrisen skrev 2007-05-01 23:50:59 följande:
    Bläää röklukt.... Fattar inte att jag faktiskt varit rökare en gång i tiden, är ju bara sååååå äckligt! Skönt att du får pausa lite! Ska hålla tummen att du orkar!
    Håller med dig. Har oxå varit rökare.. men la av när jag blev gravid igen.. Nu spyr man så fort man känner den äckliga doften.. Och sen så mår man ännu mer illa med tanke på hur mycket skit man drar ner i lungorna.
    Började snusa knappt 1-2ggr/dag vid behov för nån vecka sen.. och igår fick jag reda på att det var ännu värre.. så nu när man väl tyckte det började bli gött att snusa så måste man lägga av med det. *suck* Va dum man är egentligen.. Nu är det som att börja på ruta ETT igen.
  • Vickyb

Damn !!!! Sån jävla ångest efter en heldags shopping.
    Har inte handlat så mycket ändå.. och visst så förtjänar man att få piffa upp sig lite med nya kläder och nytt smink?! Varför då denna ågren..
    Har köpt presenter till sambon oxå.. Han fyller 35 imorgon. Och då har jag ju faktiskt inte slösat så mycket, egentligen.

Men när jag kom hem och kolla på kontot så hade jag bara ca 500 kr kvar! Trodde inte det hade gått så mycket.

• Vickyb
    På lördag skall vi ha fest.. vi skall bjuda på potatisgratäng & kycklingfilé och rödvinssås med sallad och brytbröd.. enkelt och gott!
    Kommer att köpa kycklingfilé men undrar nu hur jag marinerar dom som godast?
    Vad skall man ha för krydda? grillkrydda & citron? Är inte så jätteduktig på att göra kyckling! Vill ha mängder med tips på olika kryddningar..
  • Vickyb
    Jessa6 skrev 2007-05-02 18:02:19 följande:
    Vickyb: Något vi brukar göra är att ta att riva skal från en lime, pressa saften ur limen i en skål, lägg i skalen, pressa i två klyftor vitlök och till sist 2 msk flytande honung. Marinera kycklingarna (skär gärna lite skåror i kycklingen så tränger de tin djupare) Sen om det är gott till rödvinssås är ju en smakfråga...
    Ja det lät gott! Tack!
  • Vickyb
    Madelene87 skrev 2007-05-02 19:03:18 följande:
    Hallå =)Idag har ju jag vatt på mitt KönsUL men guud va besviken jag blev dom hade ingen riktig UL-maskin eller jo men det var en sån som man gör VUL me så man såg inte ett skvatt typ... Sen så hade liten burrat ner sej me rumpan så den satt typ hehe så man kunde inte se ngt Men allt annat var bra och den växte som den skulle och allt
    Säger som Becka. Va? Men det behövde du väl inte betala för då va?
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-05-02 19:13:54 följande:
    jäkla unge i magen å vara envis..får inte sitta alls som ja vil bara buffar undan min arm...va tror ni? är det en tjej till? ja börjar tro mer å mer på en flicka till....la in bilder i fototråden...
    Skall gå och kika i fototråden!
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-05-02 19:13:54 följande:
    jäkla unge i magen å vara envis..får inte sitta alls som ja vil bara buffar undan min arm...va tror ni? är det en tjej till? ja börjar tro mer å mer på en flicka till....la in bilder i fototråden...
    Jag tror att ni får en flicka till.. likaså vi.
    Skall bli spännande att se snart! Gu va man längtar nu!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3