Godmorgon tjejer och magar!
Somnade grymt sent i natt, vid halv 4 var jag upp och kissade och sa åt mig själv "skärp dig snu, nu är det snart helt ljust ute!"... Dröjde änså en stund innan jag somnade, och nu sitter jag alltså här, vaknade och var hungrig...
Vi ska på fikadejt idag med en annan småbarnsfamilj, så jag hinner inte riktigt somna om, kommer att bli en låååång dag...
Beckah, är ledsen för din skull med tanke på förhållandet, men skönt att du kommit till klarhet med hur du vill göra. Massor med kramar!
Solstraalen, oj oj oj oj...
Låter verkligen inte roligt!!! Förstår att all din ork går till att i huvudtaget överleva, ska hålla tummar och tår för att du ska få all hjälp du tänkas kan få! Styrkekramar i massor!
Halvblod, haha, vilken frän dröm! Hade mycket gärna legat på samma BB som ni andra, tänk va härligt att känna alla på avdelningen! Blir spännande att se om alla får barn i den orgdning som du drömt, det vore ju skitfränt!
Sanna Kaarina, låter som ni dragit vinstlotten i väderlotteriet fördagen... Här är det visserligen ganska varmt (20 grader) men det blåser som fasen och himmlen är stålgrå. Hoppas du får en ljuvlig dag!
Milla, Godmorgon på dig också...