Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Teen, nu blir jag nästan lite avundsjuk, det är ett SUPERPRIS om det dessutom ingår en elektrisk bröstpump. Hade en amnuell förra gången, men hade så himla mycket mjölk så att det blev jobbigt att sitta och pumpa för hand så länge. Köp, om inte annat kan du ju sälja det vidare!

• zandrisen

Teen, ja man köper rätt så mycket onödigt första gången, men nu finns det ju så bra möjligheter att sälja det sen (tradera, blocket osv) så det må vara hänt... Det onödigaste jag köpte till Molly var när jag fortfarande var gravid, ett sånt där avlastningsbälte som skulle vara såååå bra om man hade en stor och tung mage... Tror jag betalade uppåt 350 spänn för det och använde det max 2-3 ggr...

• zandrisen

zelda, jag pumpade för att pappan skulle kunna få mata då och då, han ville absolut göra det, och då var det bara att pumpa på...

• zandrisen

Godmorning girls!
    Fasen va sjukt det känns att vara vaken till halvfyra på morgonen, och se bara sova till kl nio...??? Visst att jag har hört att hormonerna kan göra så att man sover mindre, men det här är ju sjukt, sover sällan mer än max fem timmar per natt ju...! Nån mer?

Giafia, stor kram till dig! Kan inte vara lätt alla gånger. Blev du släktingadopterad sedan eller?
    Du behöver inte svara om du inte vill.

Theresa, känner igen dig ang utbrytningsförsöken! Kan det vara så att våra bebisar fått fel information om hur det går till att födas...? Ang flytningar så hade jag sjukt mycket förra gången *äckligt* men inte så mycket nu, tack och lov...

• zandrisen
    Halvblod, låter skitsnyggt! På vårt bröllop var det många som var svartklädda, kan bli så då stora delar av bekantskapskretsen består av musiker i hårdrocksgenren... Vi tog inte ett dugg illa upp, och alla var jättefina!
  • zandrisen
    Halvblod skrev 2007-05-12 10:57:54 följande:
    Ska snart iväg och köpa bröllopspresenten och hittade då dessa behandlingar till mig själv. Har sagt att jag ska ha en ordentlig mysdag 1juni...min första lediga dag Kanske ska passa på att slå till och boka när jag ändå ska dit och köpa till brudparet!?"I väntans tider" 1 tim 15 min 795:-Skön avkoppling för dig som är gravid.Välgörande Ansiktsbehandling ink.färg och plock. Massage även för dekolltage, nacke och skalp. Fötterna får får oljeinpackning samt massage med peeling och creme inkl. lackning.eller kanske...."Mamma-kur" 1 tim 55 min 995:-Stramar upp huden och ökar spänsten efter graviditet.Mild body scrub, uppstramande serum och creme masseras över hela kroppen. Inpckad i värmefilt får ansiktet Lätt ansiktsbehandling.Avslutningsvis får hela kroppen lugn massage.Koppla av i relaxen med en kopp te och njut lugnet!
    Å gud så skönt det lät!!!! Jag skulle nog ta 1an, mest för fotvårdens skull... Det är ju lite småtrixigt att nå ner till dom nu... Var finns detta förresten?
  • zandrisen

Synd att man har så långt till Helsingborg härifrån! Jag fyller år om några veckor (2 juni) och nu har jag iaf informerat maken om att jag önskar mig pedikyr i födelsedagspresent...

• zandrisen
    Giafia skrev 2007-05-12 11:19:30 följande:
    zandrisen: Jag har bott i ett par familjer. Det slutade med att jag hamnade hos min gudmor som även var min mammas bästa kompis och syssling. Det som är lustigt är att jag inte kände henne innan jag hamnade som fosterbarn där. Idag säger hon stolt att hon skall bli mormor och det värmer såååå otroligt mycket.
    *tår i ögat*
    Va fint! Så glad för din skull att du hamnade rätt tillslut!
  • zandrisen

Godafton damerna...
    Idag har jag precis som halvblod och Tbmh haft en riktig deppdag. Ryggen har gjort allt för att plåga mig, och humöret har varit därefter. Hoppas på en bättre dag imorgon!

Solstraalen, vad skönt att det verkar fixa sig med igångsättningen! Har verkligen hållt tummarna!

Lindisens mage var en höjdare, påminner lite om mitt vilddjurs karateshowar...

Madeleine, ja det är nog bra med en extra koll. Är säkert inget, men bättre en koll för mycket än en för lite!

Zappade igenom på 5an, herreminje säger jag bara, en del männsikor har både för mycket tid och för mycket pengar verkar det som...! Fot i munnnen

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3