Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Har läst igenom allt ni skrivit idag nu...

Solstraalen: Hoppas du får igångsättningen, låter onekligen som det bästa i din situation. Håller tummarna att överläkarna går på din linje!

Beckah, hoppas verkligen verkligen att det INTE är grav-diabetes! Nåt annat vore sååå orättvist, ni har haft NOG med sjukdomar i din familj nu! *bestämmer*

ETT STORT GRATTIS TILL FÖRLOVNINGARNA GÅR TILL veronicaq och syrran H!!!

Syrran H får dessutom en extra tumme att allt ska gå vägen så att hon får sin sjuksyrrelegitimation!

Mjukis
    , låter skönt att ni blir så bra bemötta och får en så fin planering!

• zandrisen

Och Annki, hoppas att det bara är en rinnigare form av flyning, jag kan ha det ibland och blir lika nervös varje gång...

• zandrisen
    Annki, lite äckligt, men jag har hört att fostervatten ska smaka sperma... Nåt att testa om du verkligen, verkligen vill veta...
  • zandrisen
    monnie skrev 2007-05-10 17:44:57 följande:
    veronicaq- grattis till förlovningen! Zandrisen- vad skönt att allt är bra med dig & bebisen! du får sätta sambon på att sy till barnrummet istället så får du titta på & vila mjukis- vad bra att ni får extra övervakning nu den här gången så att ni kan känna er lite mer trygga sen! jag har då bara drömt om huset inatt & räknar för fullt på det & imorgon lägger vi utgångsbudet till mäklaren & hoppas att ingen annan vill ha det!
    Jo du, om han skulle sy så skulle nog grejerna tyvärr inte vara särskild användbara...*asg* Men som tur är har jag en väldigt sykunnig svärmor, som inte har nåt emot att knåpa ihop ett bäddset, som är det enda jag har kvar att sy.

Lindisen, usch vad jobbigt det låter med knölen! har du foppatoffler? *tipsar* Och i vinter får du väl leta reda på ett par såna där mjuka snowjoggers...
  • zandrisen

En kul grej om glass, när jag väntade Molly var jag helt GALEN i mjukglass, åt 5-6 st varje dag den sista månaden (juni), det var nästan en orgastisk känsla att ta den första munnen glass minns jag...! Kan ju inflika att jag ökade REJÄLT i vikt den månaden! Hoppas jag slipper det suget den här gången, vi bor ju inte i stan längre, och tvivlar på att maken är så sugenj på att åka tur och retur stan 5-6 ggr varje dag...

• zandrisen

Inflikar en sak till, för ekonomins skull så blev det mc donalds glassar... Men det blev ju dyrt ändå i slutändan! Penga mun

• zandrisen
    Beckah, UNDERBART att höra att det inte var nån fara på taket för din del! Verkligen superskönt att slippa mer krångel nu, kan jag tänka mig! Tycker du gör helt rätt angående Victor och imorgon, det är nog enda sättet att få ett svar på vad i hela friden det är fråga om. I huvudtaget tycker jag att "vänta och se"-mentaliteten inom vården börjar bli jävligt jobbig, vänta på vadå? Katastrofläge, som kanske kunnat undvikas...? *MORR*
  • zandrisen
    Beckah, kan säga att Purpura är en "systersjukdom" till SLE, dvs den sjukdom jag har. Dom är till en början ganska lika rent symtommässigt, om man bortser från utslagen, där Purpuras utslag är mer ilskna. Sök på SLE och kolla på bilder där, så kan du se hur dom ser ut.
    Hoppas innerligen att det varesig är det ena eller andra!
  • zandrisen

Godmorgon ladies! Idag sov både jag och min förkylda lillgumma ända till 9.30! Så länge har Molly typ aldrig sovit, och jag är rätt imponerad måste jag säga... Dessutom blev vi väckta av telefonen, så vem vet hur länge hon hade sovit annars? Nu ligger hon nedbäddad ena soffan och kollar madicken för miljonte gången, och jag ligger på andra soffan och skriver till er! Thank God för laptop säger jag bara!

Humlis, jag har ju illrosa foppakopior, orkade inte vänta på att det skulle finnas svart, då dom var så billiga så tänkte jag att jag kunde ju kpa svarta senare.... Har vant mig nu, och folk har ju ändå så mycket läskiga färger på dom så... Är det "äkta" foppisar? Isf kanske jag skulle väntat om jag verkligen ville ha svarta iom att dom är så dyra.

Tbmh, tack för dagens första fniss, "en koja i skogen" jojo, jag förstår vad du menar...*S*
    Fästingar vill jag inte ens tänka på, hugaligen...

Giafia, tack för omtanken! Faktiskt så har jag liksom "vant" mig vid att vara stillsam och hemma nu, konstigt kanske, men man anpassar sig kanske? Skönt är det iaf, för i början var det RIKTIGT jobbigt, grinade typ varje dag för att jag inte kunde göra det och det och det osv. Börjar ju dessutom kunna se ljuset i tunneln, är ju "bara" 11 veckor kvar nu!

Blommor ja... Min man lurades i början av vårt förhållande och gav mig röda rosor lite då och då, men sen vi gifte oss har jag inte fått blommor en enda gång... Fast jag är rätt så nöjd ändå, han gör så mycket annat för mig, så blommorna kan jag nästan vara utan...

• zandrisen
    Vicky b, vad skönt med psykologtiden! Håller med om att det är skönt att "rensa" lite då och då!

Mammab, skön gubbe! Och jag håller med dig, utan diskmaskin kan man inte leva!

Norrbagge, det är en sån förälder jag vill bli!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3