Godmorgon ladies! Idag sov både jag och min förkylda lillgumma ända till 9.30! Så länge har Molly typ aldrig sovit, och jag är rätt imponerad måste jag säga... Dessutom blev vi väckta av telefonen, så vem vet hur länge hon hade sovit annars? Nu ligger hon nedbäddad ena soffan och kollar madicken för miljonte gången, och jag ligger på andra soffan och skriver till er! Thank God för laptop säger jag bara!
Humlis, jag har ju illrosa foppakopior, orkade inte vänta på att det skulle finnas svart, då dom var så billiga så tänkte jag att jag kunde ju kpa svarta senare.... Har vant mig nu, och folk har ju ändå så mycket läskiga färger på dom så... Är det "äkta" foppisar? Isf kanske jag skulle väntat om jag verkligen ville ha svarta iom att dom är så dyra.
Tbmh, tack för dagens första fniss, "en koja i skogen" jojo, jag förstår vad du menar...*S*
Fästingar vill jag inte ens tänka på, hugaligen...
Giafia, tack för omtanken! Faktiskt så har jag liksom "vant" mig vid att vara stillsam och hemma nu, konstigt kanske, men man anpassar sig kanske? Skönt är det iaf, för i början var det RIKTIGT jobbigt, grinade typ varje dag för att jag inte kunde göra det och det och det osv. Börjar ju dessutom kunna se ljuset i tunneln, är ju "bara" 11 veckor kvar nu!
Blommor ja... Min man lurades i början av vårt förhållande och gav mig röda rosor lite då och då, men sen vi gifte oss har jag inte fått blommor en enda gång...
Fast jag är rätt så nöjd ändå, han gör så mycket annat för mig, så blommorna kan jag nästan vara utan...