Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Theresa, nej, slog av tv:n och surfade istället...

• zandrisen

Här är en till som känner sig uschligt ful, jättetrött och illamående, speciellt på mornarna. Blir väl till att inhandla postafen igen, men ser inte fram emot det då jag tycker att jag är mosig i skallen så att det räcker redan nu... Har så smått börjat fatta hur lite tid det är kvar nu, fatta jag går in i v 30 idag, shit alltså!!!!

Stora kramar till Mjukis. Önskar det vore nåt praktiskt man kunde göra för att hjälpa dig, t ex baka bullarna åt dig. Tänker på er!

Lindisen, håller med solstraalen, du kommer säkert att vara finast av alla! Känner igen ditt klädproblem dock, jag har växt ur de flesta av mina GRAVID-byxor nu. Fattar inte hur klädtillverkarna tänker, att bara för att man är liten till växten i övrigt så får man en minimage...????

Skönt att höra att det är lite bättre med handen Sanna Kaarina!!!

Beckah
    , vi finns här för dig och håller tummarna för att allt ska ordna sig. KRAM!

• zandrisen
    Monnie, va tråkigt! Hoppas ni hittar nåt annat!

Sol, tror dom har en sida med storlekar på hemsidan, kolla där!
  • zandrisen
    Sol, Kan inte klistra in länkar, men det fanns en måttabell där man kunde "översätta" storlekarna till franska storlekar.
  • zandrisen

God afton!
    Copernicus, mitt sämsta hb-värde har legat på 98, hade lågt förra gravidiiteten med. Har fram tills för några veckor sedan ätit Erco-fer som funkat bra för magen, men nu har dom tydligen leveransproblem med dom tabletterna över hela dalarna, och beräknas in te få in nya förän i juli! Äter således niferex och var lite halvkass i magen i början... Blutsaft har jag testat, men man är tvungen att dricka en hel del, och det blir både dyrt och smakar rätt så äckligt! Testa niferex, dom är inte så dyra, och funkar det inte med magen efter ett par dagars användning så testa blutsaften, det är mitt råd!
    Funkar det fortfarande bra att jobba?

• zandrisen
    mammab, min lille trycker också på nedåt som attan mellan varven, känns som han ska pluppa ut när som helst ibland, bara för att i nästa stund trycka upp huvet mot revbenen... Sist jag var på koll så sa dom att jag har mycket fostervatten, är nog därför han kan snurra så mycket!

Cop, förstår till fullo att du börjar känna dig slut! 5 min lunch...??? Vad äter du då? Soppa?
  • zandrisen

Cop, går på tillväxtultraljud var 4e vecka, det var då dom såg att jag hade mycket vatten. Fråga din BM om du är orolig för att h*n inte har vänt sig, så kanske hon kan fixa en tid för ul för att kolla närmare... Jag är inte så insatt i hur det funkar på vanliga mvc, har ju gått på spec båda gångerna, men tycker att det borde gå att kolla upp.

• zandrisen

Ja, det är sängläge som gäller. Det är olika från dag till dag, svårt att hålla humöret uppe, och då ligger jag mest bara och läser och hänger inte så mycket härinne, därav frånvaron för min del...

Är också skraj för att snittas, det vill jag absolut inte! Men det borde ju gå att fixa en ul-tid tycker jag, om inte annat så blir det ju nändningsförsök senast i v 37 som jag har förstått det. Märkligt att det kunde skilja så mycket i storlek från gång till gång?

• zandrisen

nändingsförsök = vändningsförsök såklart...

• zandrisen

Datorn är absolut en räddning från total social dödförklaring...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3