-
tack! får se va ja hittar på..kanske kommer på när man är inne på plantagen...Lindisen81 skrev 2007-04-09 10:57:28 följande:någon här inne som har tips? www.familjeliv.se/Forum-5-166/m19308069.html kika in i tråden www.lindisen.bloggagratis.se www.lindisen1981.pixbox.se -
jag är "bara" gravid 278 dagar
har kortare menscykel
-
ska jag göraLindisen81 skrev 2007-04-09 11:11:38 följande:Lindisen81 skrev 2007-04-09 10:57:28 följande: mrsbygg skrev 2007-04-09 10:32:50 följande: någon här inne som har tips? www.familjeliv.se/Forum-5-166/m19308069.html kika in i tråden www.lindisen.bloggagratis.se www.lindisen1981.pixbox.setack! får se va ja hittar på..kanske kommer på när man är inne på plantagen... ja när du väl är där så hittar du nog på något bra!! lycka till, ta bild på arrangemanget om d blir bra å lägg ut! nä nu ska jag till mamsen å dricka kaffe! www.lindisen.bloggagratis.se www.lindisen1981.pixbox.se
-
fin mage beckah..
imorrn ska ja ta ny morgon bild..går in i v.27 imorrn! "bara" 13 veckor kvar...suck..som sagt förhoppningsvis bara 9v kvar
-
själv laga ja lunch...
hemmagjort potatismos, med köttbullar å gräddsås och lingon sylt! mums...åsså broccoli, vart sugen på det i flera dagar...
sen måste jag iväg å andla blommor å skit till mammas present..
urk, på lördag fyller jag år oxå...hua... -
sådär hemma från mor och hon blev super glad över mitt lilla blomsterarrangemang jag gjort till henne...men hela dagen höll på sluta VÄLDIGT illa...

när vi var på plantagen, Jag, Saga och min far så betala jag och vi gick till bilen.
Saga var busig som vanligt och skulle springa iväg. vi kom till bilen och jag packar in grejjer och rätt som det är smiter saga ifrån min pappa..jag ser bara hur hon svichar förbi mig. jag vänder mig om och ser en backande bil rakt emot henne. Jag skriker för full hals att hon ska stanna men hon vägrar å jag börjar löpa..benen viker sig och jag skriker efter saga och jag landar pladask på magen å skrapar upp både händer å knän..saga stannar då hon hör mig skrika å gråter ögonen ur mig..
hon var 20 cm ifrån att bli påbackad...och där ligger jag och pappa kommer springandes så gott han kan (han har KOL).. tar tag i saga, och där ligger jag å stört tjurar..så himmla läskigt..massa folk kom å hjälpte mig upp å fråga om allt gick bra osv..
joda fräste jag som var arg, tårögd och chokad till tusen...
men allt gick bra tillslut. Saga blev livrädd när hon såg att jag låg å grinade på backen så hon börja stor böla..
Sluta me ett par rejält trasiga brallor och ordentligt uppskrapade knän och handflator för min del.
men jävligt fint arrangemang blev det
(fler bilder i galleriet)

-
jo, va smått läskigt..*ryser*...Jessa6 skrev 2007-04-09 19:43:48 följande:mammab: Usch då vilken upplevelse! Tur att det gick bra för er allihopa. Jättefint arrangemang!! kanske ska bli florist eller dekoratör eller nåt?
tack
vart inne i dom tankarna förut men nä...inget ja vill jobba med direkt. mer en hobby kanske. fast första gången jag gör något sådat men det kanske får bli en hobby
-
aj...mina knän värker..men bebis verkar må bra fast ja landa på magen..
den sparkar å har sig som vanligt nu iaf. efter mitt fal så var det helt lungt i magen..
nu ska ja lägga min sötnos och jag ska lägga mig i soffan å vila för att senare gå och sova!! -
tack flickor!! ska se mitt vänster knä, sitter helt fel. så himmla svullet så knäskålen satt sig fel. kan inte stöja mig på benet. får se om svullnaden gått ner nå tills imorrn..annars får ja ta mig till farbror doktorn å se va han eller hon säger..
jag som måste ner på stan och ha mig imorrn oxå..*suck*..
starta eget vore nått, men d kostar så jäkla mycket.. -
jo lite smått läskigt. saga är juh inte direkt lång heller så inte lätt för föraren att se henne heller. men som tur va gick det bra. bilden stanna när den såg mig springandes å störta ner i marken...teenpregnancy skrev 2007-04-09 21:00:20 följande:uhh mammab, fy faaaan!Ingen kul grej alls. Gud vad småttingar alltid har en tendens att fara iväg. Men fan ta den jveln som satt i bilen, idiot som inte kan ta det lite lugnare. Det är exakt det jag hatar när man är ute med bilen.Tänk om någons barn bara springer mot bilen och ser inte den. usch.... ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·