Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

jaha så va saga uppe igen och fick syn på min glass...nu står hon  hoppar här i soffan å ska ha glass..

GLÖM DET, det MIN...BARA MIN!!

• mrsbygg

va fan, nu är glassen slut..GE MIG OLIVER!!!!

enda affären som är öppen måste man åka med bil. och jag har inget körkort! suck...

• mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-04-10 20:45:13 följande:
    någon mer med smärtor i höfter och underliv? känns som en stickande smärta... vad kan det vara?
    foglossning?
    tbmh skrev 2007-04-10 20:53:28 följande:
    va fan, nu är glassen slut..GE MIG OLIVER!!!!enda affären som är öppen måste man åka med bil. och jag har inget körkort! suck... Men var bor du då??... jag har ju också oliver
    d va då fan va alla har oliver!!
    bor på johanneshöjden hehe..
  • mrsbygg

duktig du är sol!! är säkert sockret du saknar..därför huvudet dunkar!

tbmh skrev 2007-04-10 21:03:17 följande:
    mammab: Johanneshöjden... är det vid cykelringen?
    jopp..dom relativt nybyggda höghusen..
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-04-10 21:05:49 följande:
    Jag fick rådet att äta mandel mot min halsbränna.... undrar om mandelbiskvier har samma effekt det var det enda jag har hemma.
    haha. värt å prova iaf
  • mrsbygg

alla sparkar känner jag även utanpå magen och hela min mage hoppar när den sparkar..

när bäbisen hickar så kommer det lixom som en rytmisk dunk..me några sek. mellanrum..

• mrsbygg

vadå ser inte detta gott ut då....snacka om att ja själv plågar mig själv!!

jag ska köpa en STOOOOR burk imorrn!!

• mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-04-10 21:31:23 följande:
    Madelene: Kan tänka mig det! mammab: Men asså... oliver e ju inte ens gott! (Tycker jag) Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    hehe..jag kunde äta en eller två oliver förut innan ja blev gravid. tyckte inte d va så jätte gott...men nu, baaahh kan trycka i mig en hel burk utan att blinka!

nee, måste sova..så kan ja åka köpa oliver efter ja hämtat saga på dagis imorrn...
  • mrsbygg
    Jen2006 skrev 2007-04-10 22:52:06 följande:
    mammab: snacka om att ha fått cravings efter oliver Underbart det är att vara gravid, eller hur?!
    ja helt sjukt!! ne inte speciellet underbart..*urk*
    zandrisen skrev 2007-04-10 23:07:10 följande:
    mammab, nu får du sluta frestas med oliver, det är ditt fel att jag satt i mig typ en och en halv burk nu.... .
    haha, varsågod
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2007-04-11 07:40:58 följande:
    *halkar in på ett bananskal*hej!! jag vill oxå va med o leka! =)vilken trevlig morgon, det första man ser att en mega-bild på OLIVER!!!! Något utav det värsta jag vet! *fniss*Idag lär det bli inomhusaktiviteter...det blåser huuuur mycket som helst! Iofs, hellre det än snö som vi haft några dagar här *sucka*
    jag är skylldig för oliverna!! helt sjukt sugen på dom heeela tiden hehe...

usch..idah ska ja tvätta var det tänkt och jag måste verkligen..
    men fan, kan knappt gå, knä helvete. börjar bli skorpa nu så jag kan inte sträcka ut skiten!
    idag ska ja köpa mina oliver hehe..och nån "mirakelsvamp" saga har ritat så fint me bläck på våra nya tapeter..unge suck...
    och jag ville frivilligt skaffa en till?! va tänker man med ibland?

nej sätta mig och läsa lite, sen börja packa ihop tvätt från halva lägenheten..suck
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3