Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

min gubbe fyller 30 i aug...

tror ja vet ja ska skaffa honom..men har inte riktigt råd så ska se om dom andra vill gå med på det oxå annars får ja komma på nå nytt IGEN..

hade värsta presenten klar i huvudet men, det sket sig..suck..

• mrsbygg

ohh fixar lunch hehe....blir pommes sen sås..och BROCCOLI...så jäkla gott...mmm kokt broccoli å massa salt...mmmmm

märks att man är gravid Räcka ut tungan

• mrsbygg

nu ska ja iväg på skupunktur mot min foglossning..får se hur d känns..ska dit på torsdag oxå..usch hatar att få nålar i mig...

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-10 13:29:34 följande:
    Kan akupunktur hjälpa mot foglossning?? Eller funkar de bara om man har ont på vissa ställen i bäckenet? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
    kan hjälpa mot foglossning!! många som går på det mot foglossning..kommit hem nu.läskigt..ska dit på torsdag oxå. hon sa att d kunda ta några ggr innan man känner nått om man känner nå skillnad! men hon trodde d skulle funka på mig hon kände det på sig hehe..och jag tycker faktiskt bara efter en gång att dte hjälpt lite...
  • mrsbygg

olika beroende på var man har ont tydligen..

men jag fick säga vart jag hade ont, och jag har ont i svnken, korsryggen ut mot höfter ner i lår och blygben..

jag fick en nål mellan ögonbrynen, en i höften och fyra i ryggen på lite olika ställen..
    vissa nålar kändes mer än andra eftersom ja hade mer ont där..

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-04-10 15:55:10 följande:
    jag skulle prova med akupunktur när jag skulle föda Victor...hjälpte inte ett skit så sånt tror jag inte på hehe jag vet...dum... ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    vid sådan smärta tror ja inte ett skit på att det hjälper..inget hjälper mot förlossingssmärta!
    men mot foglossning osv tror ja d kan hjälpa..

min kompis går på akupunktur mot migrän och det hjälper tydligen..
  • mrsbygg

jo föda barn är juh nått bland d värsta som finns..urk...gör nå sjukt ont.
    men ennu sjukar att man glömmer hur jäkla ont d gör..

• mrsbygg

ni som har barn sen tidigre har ni anmält fp genom internet förut?

jag gjorde det idag. någon som vet hur lång tid det tar innan det ev. går igenom?

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-10 16:05:44 följande:
    För mig tog de bara en vecka typ! Gjorde de nyligen med Saga, ännu fortfare går de om man ringer dit efter ett par dagar ;-D Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
    okej härligt..första gången jag gör det på nätet hehe..
    får se ringer kanske på fredag å tjatar lite vill ha oengar nu så ja kan fixa balkongen! hehe
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3