Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hatar denna åldersfixering!

blir galen på gammla kärringar spm glor på en som man vore dum i huvudet å inte vet alls hur man ska uppfostra sitt barn.  usch..fy å tvi på dom!

jag har fått nån knäpp idag har städat å donat å fixat så nästan rent här hemma juh
    vill bara få pengar nu så man kan köpa saker å fixa klart lägenheten..
    mycket som fattas..

bäbis sparkas som en galning!! vet inte va den håller på med riktigt..
    längtar efter akupunkturen, hoppas den tar på mig! blir galen på denna foglossning..usch..

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-07 21:06:38 följande:
    mammab hehe vill du fortsätta med donandet här med Saker ja, usch, jag tror nu *håller tummarna* att vi har de nödvändigaste äntligen, ska bara motera upp alla skit med.Hoppas akupunkturen hjälper, inte kul att gå runt och ha ont
    haha näää...räcker me att behöva städa här

vi har massor kvar. eller jag tycket det! är en sån som vill ha allt klart på en å samma gång hellst..så just nu är jag helt galen i panik här hemma för att det inte är klart! mattor hit å dit å olika möbler osv osv..hehe...PANIK!
  • mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-07 21:16:08 följande:
    mammab jo sån är ja med, vill ha allt på en gång och upp på en gång ska det med. tyvärr tycker sambon att 3 månader kvar är luuugnt, känenr ja honom rätt så monteras de upp dagen innan BF *mutter*
    hehe...sambon blir galen på mig jag vill inte göra klart nått förens jag har alla grejjer hemma, annars ser jag ingen mening me det

han har tjatat evigheter på mig att städa balkongen men jag har inte haft någon lust eftersom vi inte har nå pengar just nu föra tt köpa möbler osv så ja kan fixa klart där ute hehe...men nu är den städad iaf. så nu fattas bara pengar så ja kan shoppa loss
  • mrsbygg

nä bm bryr sig inte. hon sa det, va skönt å få barn när man är ung då har man det avklarat sen! hehe...

nej fy fan...skiter i d här nu så jävulskt trött..
    bästa sova nu å vara utvilad när man ska till jonas far imorrn. extra krafterna lär behövas! tål inte den sidan av släkten..usch...Skrikandes

• mrsbygg

jag fattar bara inte att folk har sån tid att lägga sig i hur man uppfostrar sin abarn osv. alla gör på sitt sätt! heldre det än inte alls!!

saga äter godis hon är helt galen i socker...men det är tack vare hennes farfar å hans kärring. dom doppa hennes napp osv i cola när hon var drygt 1-2 mån så fort vi va där å hälsa på..snacka om man blev förbannad!

sen dess har hon velat äta godis varje dag. men vi har lyckats ganska bra att hålle det till fredag/lördag. då får hon peka på va hon vill ha (lösgodis) så tar jag bara en eller två av varje sort..så blir det inte så mycket!
    hon har lärt sig så pass att hon vet att man äter godis på lördagar

• mrsbygg

hej, jag har försökt läst men kan inte koncentrera mig. mitt huvud sprängs snart. gör så äckligt ont.

inget hjälper varken piller eller vila..jag hugger av skiten snart..
    pallar inte detta.

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-04-08 19:06:43 följande:
    hej, jag har försökt läst men kan inte koncentrera mig. mitt huvud sprängs snart. gör så äckligt ont.inget hjälper varken piller eller vila..jag hugger av skiten snart..pallar inte detta. Kraftig huvudvärk under grav ska alltid kollas upp... ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    det pendlar hela tiden ena stunden vill ja hugga v skiten andra stunden kan ja leva med det..

har jämt ont i huvudet även som ogravid. men då kan man iaf knapra lite mer piller än nu.
    alvedon å panodil är juh bara skit!!
  • mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-04-08 19:12:03 följande:
    mammab: hur har du det med blodtrycket egentligen? Eller har du ngn diagnos på din konstanta huvudvärk?
    Beckah82 skrev 2007-04-08 19:13:25 följande:
    Jag undrar som Norrbagge; Mammab hur är blodtrycket? ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    det har vart alldeles utmärkt då jag vart hos bm...
    nope ingen diagnos. har aldrig orkat sökt för det för läkarn jag haft är dum i huvudet.
  • mrsbygg

hade även såhär när ja vänta saga. då var ja svullen som en jävla idiot oxå! såg inte klokt ut hehe..

det är jag iaf inte nu, men det börjar smyga sig på skorna börjar bli lite trånga!

• mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-04-08 19:18:28 följande:
    mammab: Byt läkare, bättre det än att du ska gå och ha ont i huvudet allt för jämnan....
    mjo han har slutat där så nu när ja säker för nått får ja bara någon..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3