Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hehe jo...föresten var jag redan överviktigt så ingen viste juh nått. inte förens ja berätta då hehe..

• mrsbygg

haha kom ihåg va några killar i klassen som ja för övrig typ aldrig haft kontakt me kom fram å fråga varför ja inte söp för och skulle bjuda mig på all möjlig sprit..
    nää tack sa jag. är juh fan gravid..haha vilken chock dom fick..VAAA är du på smällen? åh fan...grattis å så blev dom över gulliga å skulle spela nyktra haha..

• mrsbygg
    teenpregnancy skrev 2007-04-13 09:18:51 följande:
    okej... men då tog du studenten för 2 år sedan? åhhh jag längtar så tills jag är klar med skolan...
    3 år sen blir det...
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-04-13 09:49:38 följande:
    vi funderade först på Novalee men eftersom både jag å sambon har ganska korta namn kanske det ser bättre ut med bara nova... men sambon har ju börjat tröttna på alla dom namnen...
    har oxå novalee som ett tjej namn! fast det lutar mest åt Ines just nu om d blir en tjej

efter min farmor...
  • mrsbygg
    teenpregnancy skrev 2007-04-13 10:00:47 följande:
    Vad än för namn ni väljer så blir det alltid fint GISSA DETTA!!!! Vi fick tid till vigsel i tornet i stadshuset, Ovalen heter det rummet. Enligt vänner och bekanta så är det jättefint men huvudsaken är att vi fick tid till vigsel!!!! 5/5 BÄR DET AV!!!! haha! nu banne mig ska jag ha dem där skorna!
    åhh va roligt! grattis...

fan ja å sambon måste förlova oss igen snart..känns skummt att ej vara det längre..

när vi separera så bröt ja förlovningen oxå.. vilket ja ångrar stort nu..
  • mrsbygg

jävla va dyrt d ska va me en sygg trä trall...

suck...håller på råknar på balkongen..men men..ska d va fint får plånboken lida pin

• mrsbygg
    Ella174 skrev 2007-04-13 11:13:19 följande:
    mammab, har ni Silvan där? Vi köpte billig trall till balkongen därifrån.
    jo vi har silvan..men det billigaste dom har just tycker jag är för glest mellan ja va d nu heter...sen fel färg..då måste ja slipa och betsa om dom...
  • mrsbygg
    copernicus skrev 2007-04-13 11:25:24 följande:
    såg att coop hade ektrall nu, 4 st för 140 kronor.Vi funderade på dem till badrummet men tyckte att de luktade för mycket för att ha inne men ute funkar det ju!
    ek är för ljust hehe...vill ha mörk trall!

hur stora var dom plattorna då?
  • mrsbygg

hjääälp...jätte sammandragning precis...magen blev super toppig och verkligen stenhård..läskigt...
    nu blev bäbis jätte lugn bara för det! skönt d iaf...

haha berätta för karln på msn att ja fick en sammandragning...han ba "ok, börjar närma sig..."

ehhh, jadu, hoppas ja inte riktigt då. inte än..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3