Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hjälp...fått hemska gaser av järntabletterna!! jag pruttar/fiser som dom luktar verkligen och d är hemskt..urk..

nån mer som fått massa gaser av niferex?

• mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-04-12 13:31:31 följande:
    Jag har inte ens fått järntabletter ännu, I vilken vecka fick ni dom?
    jag fick dom nu efter mitt andra besök..va i v.25 då..
  • mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-04-12 13:50:28 följande:
    Gase... uhhh det vill jag helst slippa hehe men va gör man
    har du tur så slipper du järntabletter..gjorde jag med saga
  • mrsbygg

åhh en till tjej, grattis jonali!

jag tror starkt att vi oxå komemr få en tjej till....men som sagt får vänta 13 veckor..suck..

skulel va bra skoj med köns ul...men ja blir för dyrt för våran del

• mrsbygg

sparkar ja ni...usch..

la mig och sov en stund innan ja åkte iväg å hämta saga...precis innan ja somnar får ja världens kick i revbenet!! fy fasiken va ont d gjorde hela jag hoppa upp en halvmeter...

• mrsbygg

jaha, lagar mat nu..suck helt slut ont över allt efter stoppat in disken osv..

saga och jonas plocka undan i vardagsrummet så ja kan få dammsuga sen efter maten!

nehe ställa in korven i ugnen och kolla till potatisen..

• mrsbygg

urk. proppmätt...blir alltid övermätt när jag gör mos hehe..

nu ska ja ta en glass

• mrsbygg

humm tycker hm's mamma tröjor är bra...

kan fortfarande ha samma tröjor som ja köpte i början..strl M på dom..

• mrsbygg

den här ungen är super livlig oxå! knappt en lugn stund...

nej ska kolla klart filmen på sexan sen ska jag sova...

natti natti tejjor ses imorrn!

• mrsbygg

sockerbelastning är väll för att se så man inte fått gravid diabetes?

själv kan jag inte andas..känns lagom skrämmande..
    min höger lunga gör svin ont varje andetag känns som ett knivhugg, det gör ven ont i revbenen när ja trycker lite lätt..jätte obehagligt. vakna av det inatt, sen har det setat i..hoppas d försvinner senare idag..

Jaha, idag..va ska man göra idag....ska mäta balkongen mer ordetligt så ja vet hur mycket trall det går åt

ska få min födelsedags present av pappa redan idag..får se hur många slantar det blir.
    han sa att han tyvärr inte kune ge så mycker eftersom han ska iväg till fillipinerna i juni. han smiter iväg han fyller 60, så han skulle dra ner dit å träffa en tjej/tant han snackat me på internet..så ja har la en ny styvmamma när han kommer hem sen?! Fundersam aja...

men men, får se hur mycket ja får om det blir 100 kr eller 1000kr...dom pengarna går till trall iaf

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3