Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

bah, hängt in sagas kläder..sen plocka ja upp lite lego från hennes golv..fan..
    började på en gång känna av magen..helt sjukt..*sur* har juh värsta städ nojjan juh och jag kaninte städa för ja får ont på en gång...

nej. tänker sätta mig på balkongen å planera om en blomma..sur...då får ja iaf sniffa på jorden! som i övrigt är en craving. fick man så skulle ja trycka i mig en påse jord om dagen!! luktar så jäkla gott...

• mrsbygg

jaha brudar. ska ni käka till lunch??

ja har inte så mycket skit hemma så lutar åt pommes å sås hehe..
    sen vitlöksbröd!!
    svullar oliver nu..tror inte bäbis gillar dom. den kickar å snurrar så fort ja ätit en hehe...

• mrsbygg

hehe...ja ni får bli pommes *går å sätter igång ugnen..*

fan..vill städa..men det går verkligen inte..får åka ner å hämta posten istället så har ja nått å göra...
    och låssas dansa till min musik..känns löjligt att stälal sig å dansa i lägenheten nästintill högravid alldeles själv..haha vilken syn! *LOL*

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-12 11:59:35 följande:
    mammab du gillar pommes va? hehe :)
    Tindrasson skrev 2007-04-12 12:01:22 följande:
    mammab: äter du alltid pommes?
    haha jaa..gjorde ja när ja vänta saga oxå...

men just nu är d bara för det går fort och enkelt..ska äta nu!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-12 12:05:01 följande:
    mammab oj e pommesen redan klara:O d gick fort hahaha
    20 min tar det juh ungefär hehe
  • mrsbygg

så himmla gott me vitlök!!

svårt å äta i skriva sammtigit hehe..

ohh sambon fick sin deklaration idag..får tillbaka en hel del..synd bara att men inte får se ryken av skiten måste betala våran vinst på våran förra lägenhet..suck..

• mrsbygg

om man inte fått den till den 16 april ska man ringa och kolla me skatteverket...

• mrsbygg

vi får juh oxå tillbaka..emn dom är juh lixom låsta...annars hade juag kunnat fixat klart detta hem!! =)

• mrsbygg

äta var det ja....fan..

ni brudar låser fast mig här men d gör inget älskar er endå Räcka ut tungan

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3