BF Juli-07 Nr3
håller tummarna oxå för zandrisen så klart....hoppas liten stannar kvar i magen!
inte lätt å hänga med när man är ny vaken!!
håller tummarna oxå för zandrisen så klart....hoppas liten stannar kvar i magen!
inte lätt å hänga med när man är ny vaken!!
här har vi börjat me data journaler. så kommer inte behöva ha me mig nå papper!
med saga fick ja min journal vid första besöket sen fick ja ha med mig den varje gång..
nehe...nu ska ja dricka upp min öl sen ska ja sova...
blivit så himmla trött, helt slut hela tiden..
skönt å inte behöva tänka på hp å sjukskrivning denna gången!!
arb.lös så slipper allt sånt där hehe...
usch jaha, ska snart göra mig iordning, ska iväg till hjärnskrynklarn. måste ringa å be min pappa om skjuts oxå, råkade glömma bort d igår..suck..
nu har äntligen bäbis lugnat ner sig..skönt. höll på bli tokig innan. rörde på sig konstant sparkar å volter hit å dit...stackar inre organ!!
fan skulle inte sagt nå...nu ligger den å boxar mig precis under naveln, ser lite små roligt ut från mitt håll...usch ingen lust å åka till psykologen idag..så trött å förkyld så d finns inte...men men ja måste antar jag..
hepp hämta ett glas oboy till sen sätta fart..suck..
uscha min mage kliar!! råka precis klia sönder en bristning..snyggt..
asså j akommer inte upp ur soffan..orkar inte hehe...
urk, kläder..ja kommer gå naken..inget passar verkligen så trött på skiten usch..
ska aldrig mer skaffa barn å blir hyper smal så allt passar så man aldrig ens behöver tänka på att prova nått! trött på att klämma in fläsket i allt för trånga byxor och inbilla sig att dom där super valkarna bak på ryggen och bilringen inte syns om jag drar på mig en tröja!
nej urk för kläder!
nu ska ja iväg å prata av mig...hörs senare tjejjor..
sådär då tebax...
jäklarns va fint väder d blev idag. blåser knappt heller!! nu skulle man haft pengar så ja skulel få köpa mina krukor å jord å blommor osv osv...kunnat setat på balkongen å planterat...*snyft*
jag ammade tyckte d gick super!! lyckades amma i 8 månader sen gav ja upp...
saga fick tänder när hon var runt 2-3 månader så på slutet käka hon nästan upp mina bröstvårtor..gjorde skit ont när hon verkligen bet tag å vägra släppa...
då va inte ja glad kan ja säga...aj aj...