Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

okej..aldrig fått nå fläckar...
    sola solarium ganska många ggr me saga. blev bara brun hehe..

• mrsbygg

antar att zandrisen fått order om sängläge om inte bäbis kikat ut..vilket ja inte hopas på!
    hon har inte vart inne sen måndags så...

• mrsbygg

jobbigt..jag fick aldrig nå pigmentfläckar..*peppar, peppar*

får se hur d blir i sommar..om ja ens visar mig ute. har börjat svälla, och ser ja ut som när ja vänta saga då visar ja mig inte ute!!

• mrsbygg

saga kom 4 veckor förtidigt. hoppas verkligen denna oxå gör det så ja inte går full tid. tå tar ja ut den själv på nå sätt...

• mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-26 14:30:56 följande:
    Ha ha, hur gör man det? Några tips?Alva kom ju ut ganska snabbt så jag är nog mest orolig att jag inte ska hinna in den här gången. Kommer inte åka några längre sträckor från förlossningen i juli (är inte beräknad förräns 20/7). Tar inga chanser. Sen kommer det väl ta jättelång tid den här gången istället bara för att jag nojjar mig för att det ska gå för fort.
    tog inte så lång tid för mig heller när dom riktiga värkarna väl satte igång...
    så dom sa juh åt mig att ringa in vid minsta lilla känning denna gången!
    får se hur d går...

annars kommer ja nog stå å hoppa varje dag tyngdkraften lär juh vara till någon nytta nångång tycker ja
  • mrsbygg

ja vi får se ut ska den iaf...

nej ska väcka min snutta hon har sovit lite väl länge nu tycker ja...

jonas kom hem för en stund sen oxå! så vi han med en "snabbis" innan han hoppa in i duschen Oskyldig..skönt att lusten börjar krypa smått tillbaka...

• mrsbygg

usch min stumpa, känner inte igen henne alls..
    helt utmattad orkar knappt kolla på film..

såhär har tempen sett ut än så länge.
    igår vid ca 17: 38,4 (fick alvedon)
    i morse kl 07:30: 39,4 (fick alvedon)
    idag kl 12: 37,4
    nu kl 16: 39,4 (fick alvedon)

får se hur hon är om några timmar. ska iväg till apoteket nu å köpa host medicin. hostar slem som en tok, låter helt konstigt när hon andas i samband me den höga febern. precis som när man har astma..

• mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-04-26 17:49:27 följande:
    Är så tacksam att ni finns tjejer ni anar inte hur härligt det är med så mycket omtanke!!! Har skrivit i min  blogg nu mer detaljerat hur allt varit om nån vill läsa. NI ÄR BÄST!
    åhh va skönt att du är hemma igen!..
    hoppas lillen vill stanna några veckor till iaf! *håller tummarna*

bara för alla pratar om sammandragningar å värkar så har ja oxå börjat fått massa sammandragningar. små drygt...
    va ute å åkte bil med min pappa. och för varje gupp han körde över å fick ja en sammandragning. smått drygt...

nu ska ja sitta å glo på tv och dricka trocadero!!
  • mrsbygg

saga kom v.36 (35+3). och det gick utmärkt!!
    hoppas faktiskt även på att denna kommer så pass tidigt. för gravid d vill ja ginte vara längre...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3