Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Nathalie009 skrev 2007-04-25 13:45:54 följande:
    mammab: fast igentligen var hon ju inte så liten med tanke påatt hon föddes så mkt för tidigt? :)
    så för tidigt tycker ja inte det var...4 veckor bara...
    sen nä..så liten var hon la inte för å vara en månad tidig men hon var juh endå liten!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-25 13:51:56 följande:
    hehe joo men kom bara å tänka påatt du sa at SF måtten inte ahde å göra med hur stort barnet var (vilket det inte behöver ha) eftersom du sa att ditt mpått va stort men saga liten när hon föddes, men hade hon kommit i v 40+ hade hon nog varit större :)Men d msåte ha varit sköönt att sluppit gå över tiden !! Vet dom varför hon kom så tidigt? va de berodde på
    jo men hon var juh normalstor för den veckan lixom. och jag hade maaassssssssor med vatten var antagligen därför mitt sf mått var så stort...

jo tack, jag va juh så jävla stor..så jag var helt överlycklig när hon kika ut!
    ingen aning varför hon kom tidigt inga prover eller nånting togs eftersom hon mådde prima när hon kom ut...
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-25 13:59:01 följande:
    mammab: okej skönt att allt gick bra iaf msåte va skönt å veta att denna kanske vill ut tidigare cokså så du slipper vänta allt förlänge
    mm jag hoppas..annars trycker ja ut den själv i juni! hatar å va gravid..vill bara få ut ungen nu!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-25 14:06:36 följande:
    ah håller med känns som man bara går ioch väntar på att få börja leva igen.. känns som allt stannat upp för man e gravid.. blä
    typ...blä för å vara gravid...

jaha ska man hitt på nu då? svin ont i ryggen efter 1h på stan helt sjukt...lägga mig och sova har ja inte lust me fast d vore rätt så jäkla skönt...
  • mrsbygg

rekomenderar inte den billigare varianten av bröstpump från apoteket!! absolut inte bra!!
    höll på slita loss hela bröstvårtorna för det blir för hårt sug. och det rymms inte mycket i det lilla mini röret.. så inte den!!

jag ska köpa mig en elektrik denna gången. hade så jäkla mycket mjölk sist så ja fick jämt pumpa å frysa in...

vi har inte köpt nånting till bäbis än. jag köper nog lite bb-kläder senare.
    tycker fortfarande allt som finns verkar för varmt för mycket plych?!dräckter å skit..

• mrsbygg

hallå brudar...här är man hemma me en sjuk saga..
    jätte slem hosta å över 39* feber..svettas som en liten tok stackarn..

så hon ligger nerbäddad i soffan å kollar på bolibompa med en flaska vatten..

så mina planer för dagen sprack..så nu blir det att sitta hem.
    måste till apoteket en sväng iof och köpa nå slemlösande till saga..

hade jätte ont i magen igår, hade gått för mycket igår. inte kul.
    och nu ha rja börjat svälla. hoppas bara verkligen att d inte blir lika mycket vatten som med saga då går ja å gräver ner mig någonstanns...

• mrsbygg

åhhhhhhhhh så trött...legat å kollat på saga hela natten som legat som en kokugn mellan mig och jonas. legat å gnällt i sömnen stackarn..

nu är hon lite piggare, antar att d är alvedonen..

*gäsp*..mamma vill sova...

• mrsbygg
    little baby skrev 2007-04-26 09:12:25 följande:
    ush vad tråkigt att Saga är sjuk nu när det är så fint väder ute..stackars henne inge roligt att vara sjuk ..
    nej inge skoj..jobbigt me hennes hosta bara...
    hon får alltid sån läskigt slemhosta när hon är förkyld...
  • mrsbygg

värst va alla har "värkar"...hoppas d går bra för allihopa..

själv är ja helt slut, så trött...massor av saker å fixa men orkar inte riktigt...vill sova...

• mrsbygg

här får man lov att sitta inne i värmen! inge skoj..sommar väder ute helt sjukt varmt..
    men men är saga sjuk så är hon *suckar*

sen är ja iof för trött för att göra nått...men borde städa..men näääää inte än hehe..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3