BF Juli-07 Nr3
sen nä..så liten var hon la inte för å vara en månad tidig men hon var juh endå liten!
rekomenderar inte den billigare varianten av bröstpump från apoteket!! absolut inte bra!!
höll på slita loss hela bröstvårtorna för det blir för hårt sug. och det rymms inte mycket i det lilla mini röret.. så inte den!!
jag ska köpa mig en elektrik denna gången. hade så jäkla mycket mjölk sist så ja fick jämt pumpa å frysa in...
vi har inte köpt nånting till bäbis än. jag köper nog lite bb-kläder senare.
tycker fortfarande allt som finns verkar för varmt för mycket plych?!dräckter å skit..
hallå brudar...här är man hemma me en sjuk saga..
jätte slem hosta å över 39* feber..svettas som en liten tok stackarn..
så hon ligger nerbäddad i soffan å kollar på bolibompa med en flaska vatten..
så mina planer för dagen sprack..så nu blir det att sitta hem.
måste till apoteket en sväng iof och köpa nå slemlösande till saga..
hade jätte ont i magen igår, hade gått för mycket igår. inte kul.
och nu ha rja börjat svälla. hoppas bara verkligen att d inte blir lika mycket vatten som med saga då går ja å gräver ner mig någonstanns...
åhhhhhhhhh så trött...legat å kollat på saga hela natten som legat som en kokugn mellan mig och jonas. legat å gnällt i sömnen stackarn..
nu är hon lite piggare, antar att d är alvedonen..
*gäsp*..mamma vill sova...
värst va alla har "värkar"...hoppas d går bra för allihopa..
själv är ja helt slut, så trött...massor av saker å fixa men orkar inte riktigt...vill sova...
här får man lov att sitta inne i värmen! inge skoj..sommar väder ute helt sjukt varmt..
men men är saga sjuk så är hon *suckar*
sen är ja iof för trött för att göra nått...men borde städa..men näääää inte än hehe..