Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

ja zandrisen har juh inte vart inne sen igår kväll då ho åkte in. så anting är hon kvar på sjukan..eller fått order om sängläge eller nått...hoppas dock allt är bra med henne och bäbis!

urk utråkad..vill plantera blommor...men har varken krukor, blommor eller jord hehe..så svårt...

• mrsbygg

morrn morrn..vakna å va glad...fixa iväg saga å jonas till dagis..
    gick ut i köket  å såg framemot min mackor å oboy till frukost..men NEEEJ då...då har jonas käkat upp dom två sista mackorna som jag hade spart tills idag så ja skulle få nå frukost..sur ja blir suck...

som tur va hade ja havregryn hemma, så nu äter man en portion smaklös havregrynsgröt. suck..

sen ska ja tvätta idag oxå, ennu mera suck. ska tvätta alla sängkläder idag tänkte ja..
    så idag är det fullt upp...sen skulle ja vilja åka till ikea och till bauhaus å kika. helt pank men skulle vilja kolla lite iaf..

nehe..äta upp mina havregryn sen börja dra av alla säng kläder...

• mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-25 08:05:21 följande:
    Mammab: Åh, jag skulle också vilja åka till Ikea men närmsta Ikea härifrån är Göteborg eller Jönköping. Inte så man spontanåker en vardageftermiddag efter jobbet direkt.Kände mig som dig igår när jag satte igång och bakade 2 sorters kakor när jag kom hem. Fortsätter med städning idag. Tar övervåningen idag och nedervåningen imorgon men maken får hjälpa till med dammsugningen för annars är jag invalid hela kvällen (får så ont). Fyller år på fredag och då vill man ju ha det fint när det kommer folk. Skulle vilja göra en fin dukning också men vet inte om jag hinner/orkar. Några snabba tips?
    vart bor du då?...

ja bor inte så långt från vårat ikea här i v-ås tar typ 5-10 min med bil härifrån..så ska nog ringa min pappa sen för gå d kan ja glömma får bli när bäbis kommit ut och foglossningen är borta...

inga tips på dukning tyvärr. inte såhär tidigt på morgonen iaf hehe...

blä fortfarande hungrig...finns inge stopp när man är gravid!
  • mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-25 08:48:17 följande:
    Mammab: Jag bor i Lidköping, precis längst ner vid Vänern så det är en bit till närmsta Ikea.
    va jobbigt hehe...

jaja får se om d blir nå utflykt! måste börja fixa iorning allt till tvätten nu så ja har det klart sen..ska ner till 10..
  • mrsbygg

jaha...bara vänta på att kl ska bli 10 då..

usch tråkigt väder...molnigt å tråkigt...

neeej, börjar få ont i huvudet...fan...jag som klarat mig så länge, suck..

• mrsbygg
    Trollie skrev 2007-04-25 09:33:32 följande:
    Mammab: Du får köra lite huvudmasssage på dej själv, för en dag på IKEA får du inte missa , längtar efer att dom ska öppna i Karlstad (juki) då får vi bara 6 mil istället för drygt 20 som vi har nu.
    hehe..ja får se...bara en grej ja vill kolla upp till våran balkong. så d skulle kunna vänta..

men jag är så utråkad måste komma ut å göra nått...
  • mrsbygg

fan va skönt lyssnar på musik å bäbis blir helt cool lugn när ja sjunger..
    iaf nån som uppskattar min urusla sång röst

• mrsbygg

men oj här sitter ja helt insatt i min skön sång haha..

dags å tvätta juh....*truddeluttar iväg..*

• mrsbygg

usch stackars hare!

konstigt va lite musik kan göra en glad...blev på helt hoppitoss humör..
    längtar lite efter att kunna gå ut å dansa som en normal människa! nu kan man knappt stampa takten utan att få ont över allt...

tvätten igång iaf..posten hämtad...nu då? finns tusen saker å göra men ingen lust..
    tänker sitta här å lyssna på min musik...

• mrsbygg

så tvätt klar har tom vart på stan..två kompisar kom å röva bort mig trevlig översakning

saga fixera sig tidigt!! redan runt v.30..sen födde hos hon i v.36..hennes huvud var bara 33 cm..mini bäbisen så söt så

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3