Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

jo tack blivit ennu torrare än vanligt..men inte orkat gö nå åt d hehe...

jaha nehe..lite lunch kanske? va d nu ska bli..makroner å ketchup typ kanske?! suck..

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-24 13:22:56 följande:
    Föresten e d ngn som vet om man INTE fick bristningar grav nr 1 kan man få det denna gång då? E livrädd för att få det. skitlarvigt men e verklgien det
    kan få det. inget du kan styra direkt d har juh med hormoner å göra..

jag hade inte en enda bristning fram tills efter v.30....då fick ja en mini sen på bara några veckor såg ja ut som en slagfällt på magen..
    och några veckor efter förlossningen fick ja massa små små bristningar över hela innerlåren å vaderna..skit snyggt lixom..
  • mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-24 14:06:13 följande:
    Mammab: Kan man få bristningar EFTER förlossningen? Jag fick tre små pyttestreck på höfterna som försvann nästan direkt efter förlossningen. Tänkte att man är utanför "riskzonen" för bristningar när man väl fått ut bebisen. Vet att det är hormonellt men tycker ändå att det känns skönt att jag inte är lika stor den här gången mot förra.Här är det ingen sol alls än. Jag slutar 15.40 och sen tänkte jag att Alva skulle vara ute och leka tills vi ska baka men här ser det mer ut som om regnet hänger i luften.
    jo man kan få EFTER. det fick jag iaf...
    sen även jonas syrra..hon hade inte en enda innan förlossningen men efter åt fick hon massor på höfterna osv...
  • mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-24 14:09:02 följande:
    Mammab: Hur kommer det sig att man får bristningar efteråt? Är det typ amningshormonerna som är boven i dramat då?
    jag vet inte..hormoner hormoner...
  • mrsbygg
    misan84 skrev 2007-04-24 15:06:06 följande:
    Välkommen Nissan. Låter som en himla kamp du går igenom hoppas allt blir bra för dig o bebben!Gu vilket härligt väder det är ute:) Hoppas det håller sig såhär nu hehe. Håller på att dona lite med photoshop nu men det verka inte som att jag kan lägga in bilder här. Någon som vet varför??
    gjort om dom till .jpg? då borde dom funka..
  • mrsbygg
    misan84 skrev 2007-04-24 15:26:06 följande:
    mammab: hur gör man om dem till jpg? Det står ju på engelska alltihop så jag fattar ju noll
    ohh vänta *tänker*..

spar bara om dom så kan du juh ändra vilket format du vill spara dom i!

orkar inte starta upp mitt program för seg dator hehe..
  • mrsbygg
    misan84 skrev 2007-04-24 15:56:13 följande:
    mammab: jag fixade det nu sååå kul det är hihi:)
    hehe va bra!
  • mrsbygg

hoppas allt gått bra me zandrisen..och om d va värkar att dom fick stopp på det..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3