• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

jag bor i stockholm. lindex i skärholmen har en del mammagrejer. massor med bh:ar.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • L2K
    Zelda - jo, jag vet. Skärholmen, Tyresö, Kista och City var det... Fyra med andra ord när jag tänker efter.

Tyvärr bor jag i Ösmo och har svårt att åka tåg med foglossningen. Fast jag kanske kan få svärmor att gå förbi där nån dag. Hon jobbar ju i centrum.

Var bor du? Eftersom du shoppar i Skärholmen?
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • mrsbygg

här finns inga mamma kläder va jag vet i v-ås...eller kanske på hälla..

jo fotsacken ingick då och åkpåsen var det kag köpte till!

• LindaoJohan

zelda; använde du inte bh alls i första grav, eller missuppfattade jag? Jag har vanligen 75A, nu ligger jag snart på 80C eller typ 80B, men dom börjar ju oxå bli lite små... Vill använda en skön bra bh jag kan ha länge... ska man köpa en som är lite stor, typ en som är mer som en sporttop?

• mrsbygg

oj skicka för fort skulle skriva mer hehe..

iaf, har precis ätit helt sjukt mätt, lövbiff, hemmagjorda klyftpotatisar och beasås..
    sen röda paprika stavar..tror ja spricker snart!!

usch fick sammandragningar när ja höll på me maten, böjde å hade mig för mycket..
    obehagligt som sjutton!!

• L2K
    mammab - vad gott det lät! Här blev det tacogratäng men jag fick knappt i mig nåt då så jag kommer vara superhungrig om några timmar. Eller klocka fyra imorn bitt....
    Jag har också börjat få sammandragningar lite i tid och otid. Jobbigt som bara den emellanåt.
  • Vicke

Usch här hemma har vi magsjuka IGEN jag har tappat räkningen på hurmånga gånger vi har haft den nu sedan november. Än så långe är det "bara" min sambo. Har isolerat in honom i det blivade bebisrummet ... Måtte vi klara oss...

• Sylt

Jag har kvar mina amningsbh:ar fr förra gången. Bomull strl 75B, köpta på H&M för en hundring styck. De passar kanon redan nu, har säkert 5-6st.
    Har satsat på en raffig.....

• L2K
    Vicke skrev 2007-03-02 18:34:17 följande:
    Usch här hemma har vi magsjuka IGEN jag har tappat räkningen på hurmånga gånger vi har haft den nu sedan november. Än så långe är det "bara" min sambo. Har isolerat in honom i det blivade bebisrummet ... Måtte vi klara oss...
    Stackare! Vad jobbigt! Hoppas ni klarar er! Testa med vitpepparkorn. Vet inte om det verkligen funkar men kan ju va bättre än ingenting.
  • LindaoJohan

om man köper en amningsbh redan nu, är risken att man växer ur den då stor? fan man känner ju sig som värsta nybörjaren, en fjortis som ska köpa bh för första gången... he he

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3