• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • SannaKaarina

Och jag som bara har DD nu. tycker synd om er som har större än så.

obehagligt med bilolyckan :(

jag har bommull insoppat i bhn nu så dte inte gör så förbenat ont direkt då man har bh.

• L2K
    LindaoJohan skrev 2007-03-03 08:04:32 följande:
    L2K, hur använder man smileysarna? www.lindisen.bloggagratis.se
    Ovanför där man skriver så finns en smilgubbe, klicka på den. Fast jag vet ju inte om det är en plusgrej eller inte... Hmm... För mig finns den där iaf...
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • mrsbygg

jag har DD i vanliga fall fast ja skulle behöva leta rätt på en större bh, för nu när jag har min vanliga så täcker kupan bara halva tutten så bröstvårtorna sticker ut fritt, så vackert så och bekvämt!! eller INTE!

urk va trött ja är, måste är frulle, sen ut i lekparken å leka me saga vi lova henne det igår suck... ja vill bara sova juh!

• solstraalen

Ja idag sov jag längre, 2 timmar faktist. Men det beror på att Saga vaknade 73ggr inom loppet av 2 timmar igår då hon lagt sig. Sen var hon vaken 02-04 imorse/inatt. Sen vaknade hon till några ggr efter de, men somnade om.  Så hon sover ännu.

Sov ju hela dagen igår istort sett, så hade räknat med en liten vakenomgång inatt.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • Tania

God morgon brudar!!

Jag fick mig en rejäl chock i morse när jag ställde mig på vågen. Jag har nog inte vägt mig på kanske två veckor.. kanske mindre...

Jag har nu INTE bara gått upp 2kg utan SEX KILO!!!!!!

Inte för att det känns nåt speciellt och att magen blivit bara liiite större och inte tycker jag att jag gått upp på andra ställen heller... hehe...

• copernicus

godmorgon!
    Tråkigt med olyckan!

Bh´n min fralla gick sönder igår, hela tyget sprack, typiskt har nu växt ur min 85 H vad ska jag göra nurå?
    Hatar mina amningsbehåer eftersom de saknar bygel och trycker ihop brösten så det blir varmt mellan bläääää.

tbmh- jag har inte ställt mej på vågen sen inskrivningen hade då gått upp 10 kg, men min bm skrev den vikten som startvikt.
    Jag som under sommaren och hösten hade kämpat med att gå ner i vikt, bla genom att vi dränerade runt huset och jag grävde massor själv när sambon jobbade. Minskade 10 cm runt midjan. Nu när jag mätte har jag ökat 20 cm igen.
    men men..

idag ska jag jobba och sen har mamma bjudit mej på konsert "Stjärnornas natt" med Markus Fagervall, Shirley Clamp, The Poodles och framförallt Martin Stenmark slurp  med flera.
    Har sjungit med Martin för nåt år sen och han är bara  så snygg i verkligheten ahhh.
    Hmm sambon tycker inte att det är jättekul ha ha

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3