Minnas tjejer II
Minna: självklart skall man ha nokia. Aldrig ägt annat. Sambon har en eriksson och tyvärr har jag aldrig fattat mig på den. Lika ställd varje gång jag blir tvungen och använda den....
Inatt drömde jag att min sambo är otrogen *suck*. Nu blir jag ju noijig igen. Måste kanske kolla hans mobil... *ler*. Berättar jag för han om min dröm lär han skratta ihjäl sig.
Läste nyss tidningen vår och kan nog bara konstatera att sambon drabbats av influensan. Skit oxå. Där stod ju så fint att man skulle hålla sig inomhus, sängliggandes och bara ta det lugnt. Vill bara skrika. jag då? *suck*. Än har jag inte sett röken av han. Själv har jag hunnit med och fixa frukost, lämna lillan hos dagmamman och gått en 30 min prommenad med Ludde. Och nu har jag faktiskt tänkt och lägga mig snart igen. Skall försöka sova 3 timmar och sen kliva upp och städa lite (fast det skulle behövas mkt). Ibland skulle jag bara villa anlita en städfirma *suck*. Fast skulle nog måsta städa lite innan de kommer annars skulle jag skämmas ihjäl....
Hoppas på att få mitt HP beslut idag så att jag kan skicka in pappren till dem och få några pengar i slutet av mars. Lär behövas då sambon är hemma sjuk denna veckan...