Inlägg från: Pikku myy |Visa alla inlägg
  • Pikku myy

Minnas tjejer II

Nu blev det en vit och en röd topp. Vit kanske inte är världens bästa färg... spy fläckar och annat smått och gott syns ypperligt.

• Pikku myy

Knase: Finns inte så där jätte mkt, mer i affären förstås. Reagera på att det fanns vissa färger på nätet och vissa i sommar katalogen som kom häromdagen.

• Pikku myy

Minna: om jag kunde skulle jag göra det.Kan prova på och förklara. Min Boob amningstopp är kortärmad och sydd i omlott mer vågrätt (avskuren mitt på) så att säga. De från HM är sydda i omlott över brösten. Lätt och komma åt och amma utan att behöva blotta allt. Hoppas du förstod nåt iaf...

• Pikku myy

Jag har oxå för mig att de är de första 4 månaderna som är semestergrundande. Räknar med att få ca 16 dagar detta år.

Sitter här och försöker få min kära, underbara men ack så besvärliga dotter och sova. Sambon har åkt iväg för att kika på hockey med sina bröder. Skönt med ensam kväll, bara alva skulle somna nångång.

Skall snart kika på men in trees. Och äta lite glass...

• Pikku myy

Tog sin lilla tid, efter samtal från mor och far och från svärmor har jag äntligen fått mig en skål med hallon glass. mmmm....

• Pikku myy

Lite aktivitet ikväll... tror dock att jag oxå skall dra mig mot sängen.

Go´natt allihopa. Ses imorn.

• Pikku myy

Go morron . Ingen vaken än? Helt otroligt.

Fick väckning 06.35 av nån som låg och sjöng bä,bä vita lamm inne på sitt rum. Nu skall vi snart iväg till dagmamman och sen blir det bm för min del kl.10.

Tittar väl in innan dess och ser om nån annan vaknat till.

• Pikku myy

Minna: håller med pess, åk in och kolla. Absolut ingen fara om barnet skulle födas nu. Bara en modell lite mindre. Självklart bättre om tiden i magen blir längre.

Om jag minns rätt hade jag rätt så mkt mensvärk och molvärk i ryggen innan de riktigt kraftiga värkarna kom igång. Läge och kolla upp tycker jag.

Lycka till.

Svar på tråden Minnas tjejer II