Inlägg från: Pikku myy |Visa alla inlägg
  • Pikku myy

Minnas tjejer II

Om 20 minuter är det dags och börja promenera mot mvc. ska vara där kl.10. Egentligen tar det bara 10 min och gå dit, men förra gången halv sprang jag och då var både min och bäsens puls hög. Tänkte gå i tid denna gång så jag hinner varva ner lite grann innan. ska bli spännande och se hur blodsockret är. har då försökt och äta vettig frukost iaf.

• Pikku myy

Go morron matti.

Själv sitter jag här och tittar på en studsande mage. Börjar faktiskt längta till förlossningen nu. Fast inte denna och inte nästa vecka. Skall iväg på temadagar, med övernattning nästa vecka och det vill jag inte missa. Iofs skall vi långt ut i skogen så hoppas att inget händer då. Har ju iofs läkare, med lite tur bm och neo personal på plats. måste kolla om nån bm ska med nästa vecka...

• Pikku myy

Pess: synda lite och drack ett halvt glas äppeljuice. Annars bara vettiga grejer.... har kollat på jobbet några gånger och då har blodsockret varit ok och såg bm hade skrivit i min journal att glukosbelastningen var ua. Så tänker inte alltför mkt på det faktiskt...

Näe, dags och ge sig iväg...

• Pikku myy

Jag fastnade på tv 4 fakta. Handlar om laviner. Torterar mig själv och se på alla dessa hemska olyckor. Friskt el hur?

Choklad gick bra ner till lunch...

Firar över att alla mina värden var ok hos bm. Sf måttet nu 31cm, precis på kurvan.

Hoppas att allt går bra för minna. väntar med spänning på rapport... lär få vänta lääänge.

• Pikku myy

tyvärr kan ju olyckan vara framme var som helst. Men förstår din oro helt klart.

• Pikku myy

du får prata förstånd med din karl. inga onödiga risker just nu. inte alltför mkt begärt tycker jag.

• Pikku myy

Hoppas det. måste då byta kanal, huvva vad hemskt. tack och lov sysslar vi inte med sånt...

• Pikku myy

Hej essi.

Slog över på konståkningen jag med. Jag brukar jämt bli skadeglad då de ramlar el gör bort sig.

• Pikku myy

Det gick tydligen bra pch åka till metallica. Var nog första gången jag såg det....

Svar på tråden Minnas tjejer II