• sessanrosa

vi med konstiga fobier!!!!!!

Ja ,, det jag undrar över är om det är fler som har lite udda fobier,,,,

Mina är: Levande och döda fiskar ,,,,,*ryser* äckliga som faan
    Att använda en handuk mer en en gång efter man duchat *baselusk skräck* slänger i tvätten direkt efter duchen.
    att snyta mig .... *vill aldrig bli förkyld med snorighet* snorar heldre in...

nu vill jag höra om era fobier!! kramar ida

• Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!
  • lillajagsommor

Ja och så har jag fobi för mörkt vatten.

• K J

Haha kul tråd!!
    Själv har jag alltid haft fobi för sniglar! Nu på det senaste även grodor, mest dom äckliga paddorna......
    Sen har jag ju en enorm kräk reflex för andras kropps vätskor mest snor, kråkor och intorkad saliv på läpparna *spyr* Hur ska det gå för mig när jag ska torka snoriga ungar i framtiden!! Haha men man vänjer väl sig.. eller?

• MissLavinia

Rolig tråd!

Jag HATAR ballonger. När någon drar med händerna över en ballona så det gnisslar sådär vidrigtKräks och så kan dom smälla också. Blä!

Mäh! Jag vill också ha en frän sidfot juh! :-s
  • MissLavinia

*ballona hehe! Ballong skulle det stå!

Mäh! Jag vill också ha en frän sidfot juh! :-s
  • madeleine82

Kommer verkligen inte på vad det heter men det är ett materiall på kläder iaf,tar jag i det får jag kväljningar,

• K J
    madeleine82 skrev 2012-03-29 00:56:40 följande:
    Kommer verkligen inte på vad det heter men det är ett materiall på kläder iaf,tar jag i det får jag kväljningar,
    Sammet eller plysh kanske?
    Haha fyy kom o tänka på torr hemsk bomull...huuuu:-O
  • Maria b

Spindlar är nåt som jag hatar och skriker för.Kvittar hur liten den än är så får jag panik.Har blivit skrämd som liten då en tjej kastade en långben spindel på mej.Har jag en spindel i mitt rum så somnar jag inte förrän den är död.Mörka håler bottenlös vatten brunnar,mörka hål som man inte ser slutet på.Har mardrömmar där jag faller i havet och känner inte botten,utan får vatten över mej,helt kaos och panikslagen vaknar jag emd ett ryck.

Bi getingar som flyger runt om mej,likadan panik.Fick 3 bistick i huvudet då jag korsade deras väg,de stack mej rejält,så var gång jag hör bzzzz så springer jag min väg.

• madeleine82

K J. Ja det stämmer nog :) sen har jag lite fler saker jag ogillar som när folk hostar mycket, jag får panik. Finlandsbåtar är också en stor skräck. Och sen grodor, sniglar, maskar, usch vad vidriga.

• Plektrum

Glashissar! Kan ha att göra med att jag är lite höjdrädd. Men det är sjukt obehagligt när man hamnar i en glashiss och ser alla våningar som passerar.

Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!