• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • dobermann lover

Hej!! jag har nått mitt första steg i nyckeln till framgång....är det någon som vet hur länge man får jobba på den?

• dobermann lover

OJ!!!!! vad många det blev=)

• Binis

10 veckor

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Kattahossa

Hej.. ville fråga lite om hur det funkar nu för tiden att sälja? Jag sålde för .hmm ja det är nog 9 år sen (!)

Hur mycket ska man sälja för per månad eller vad det nu e som räknas, är startväskan dyr att jobba av?

Är lite, lite sugen på att börja igen men int eså sugen att jag vill ha hit en säljare som berättar (ännu)

• dobermann lover

Hej Kattahossa

Vad jag vet så finns det inga krav på hur mycket du ska sälja för per månad....låter bara skumt tycker jag....när du har SÅLT för 4500 är väskan din.

• Smålandstjej 85

isst får man mycket som säljare men då ska man också jaga demos inte det lättaste och roligaste direkt därför la jag av...

• Änglatuss

Ja jag är så glad

stegen är 3000 kr
    sen vet jag inte 4500 kr?
    sen 7500 kr och sen 9000 kr
    eller nå sånt

Hur gick det sedan?

Jag räknade ihop min försäljning denna vecka, lyckades få en solskensorder sen på kvällen så nu är min totala försäljning denna vecka: 11 678 kr

Imorrn har vi möte i SKUTSKÄR!

Jag fick en ny datering + att båda värdinnorna gick med i vipklubben

• tinna

Nu är det snart två veckor sen jag slutade som säljare. Å jag har bokat in en demo i maj som jag ska vara värdinna för Då kommer en kompis och säljer för jag tyckte det var så fina saker i värdinneprogrammet då dessutom kan jag passa på att bjuda alla värdinnor jag haft som säljare också. Inte riktigt alla kanske, men rätt många

I början tyckte jag att det var jättekul att man fick så mycket grejer. Men allt eftersom tyckte jag att det blev mer och mer krav, gruppen måste sälja för si och så mycket annars blir teamledaren av med sin bil, ställ upp för gruppen så att alla får den och den grejen osv. Tycker det var lite tråkigt för när jag började hette det ju att man jobbar precis så mycket som man själv vill... Att jag själv kan välja att sälja lite halvbra och sen inte komma upp i kampanjer och dylikt kan jag ju leva med men att man sabbar för gruppen är ju inte så kul... Den bästa veckan jag hade så sålde jag för 19000 kr Så jag missade 20 000 kronorsnålen med en ynka tusenlapp. Men jag har en på 15000 iaf, fast den kanske man ska lämna tillbaka nu när jag slutat...

Kramar och Ramar!
  • Binis

Oooooh, är så irriterad nu *ha, ha* Var på en demo idag där det skulle vara en 9-10 stycken gäster. En kom, dvs det blev två stycken med värdinnan.... Visste knappt vad jag skulle göra *ha, ha* Men jag höll min demo och det blev en föräljning på 1700 någonting. Värdinnan hade en extrabeställning Nöjde med försäljningen på så få gäster men alltså 2 stycken. Någon som varit med om något liknande????

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • tinna
    Binis skrev 2007-03-26 20:15:16 följande:
    Oooooh, är så irriterad nu *ha, ha* Var på en demo idag där det skulle vara en 9-10 stycken gäster. En kom, dvs det blev två stycken med värdinnan.... Visste knappt vad jag skulle göra *ha, ha* Men jag höll min demo och det blev en föräljning på 1700 någonting. Värdinnan hade en extrabeställning Nöjde med försäljningen på så få gäster men alltså 2 stycken. Någon som varit med om något liknande???? Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
    Japp På en av mina sista demon kom det bara en gäst. Helt otroligt...
    Kramar och Ramar!
Svar på tråden Tupperware - tråden