• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

majlinsa
    strattade är skrattade va?
    Va kul!

Bassekatt
    usch va jobbigt att han inte osver som han ska, förstår att ni är helt slut! Hoppas BVC kan ge bra tips! Annars tycker jag Anna W har bra tips på sömtrasslare, kika in på hennes sida www.annawahlgren.com

• Sole

hej hopp!

kul att så många vill fika på söder imorgon

ska vi säga kl 15 vid fiket i Brunogallerian?
    Det är ju stort där, ska nog inte vara några problem att få plats (tror jag!!)

V vaknade så vi klädde på oss och träffade mammorna i föräldragruppen coh det var jättetrevligt! Vi satt på bryggan vid reaggekafét och en av tjejerna hade fixat med fika, jättegulligt!

• Sole

Sofffy
    ang. ersättningsbarn så vaknar V ungefär 2 ggr per natt, ca 01 och sen ca 04. Har också hört att de sover bättre på ersättning, de blir mer mätta.

J79
    om du åker till Slussen och går upp mot Götgatsbacken är det en "galleria" som ligger på höger sida om du går mot medis

• Sole

Hellur
    stor kram till dig, förstår att det är påfrestande att få sova så lite. Håller med talare ovan, kan du få avlastning av någon så att du tex kan pumpa ut och nån tar med W ut på promenad så du kan få sova en stund?

Ang. träff imorgon
    ska vi ta och träffas i Tanto istället?
    alla tar med sig nåt att sitta på och några fixar fikabröd och några fixar kaffe?
    vad tror ni om det?

en fråga
    vad gör ni med era barn när de är vakna? V sitter ibland i babysittern, ibland lite under gymmet (han verkar inte tycka det är så kul), i famnen på mig eller L, i soffan etc. Får dåligt samvete att jag inte pratar och underhåller honom jämt, men det ska man väl inte heller... hur gör ni??

• Sole

swe
    usch va jobbigt med bruten tå! Hur hade du lyckats med det?

• Sole

Fika Tanto kl 15 (möte vid Minigolfbanan)
    Swe köper bullar, jag fixar kaffe i termos (nån mer kanske kan göra det också då jag bara har 2 termosar)
    SWe
    sole
    Sofffy
    Frill?
    bianca2
    Zul
    Lillie74
    J79
    Pippil8

Lillen
    usch jag har fortfarande dåligt samvete över den träffen vi inte dök upp på
    hoppas du vill och kan komma imorgon!

• Sole

swe
    tänkte inte på det, tänk om det finns de som inte loggar in nu och går till brunogallerian imorgon?

Jag har mobilnummer till Lillen, Pippi och Bianca (av de som ska med imorgon)

• Sole

Lillen

vi ska ju till Barcelona i mitten av maj och funderar just på det där med bilstolen, antar att taxi inte har det där direkt.
    Det blir väl rätt mkt kilon om man har både barnvagn coh bilstol att checka in på flyget?

Taxi Stockholm ska vara ett bolag som man kan beställa med bilstol, trist om de inte håller vad de lovar!

• Sole

lillen
    tack för info! Hade ni henne i babybjörn på flyget?
    Vi har också bokat med sterling, eller måste boka av ditresan och ta flyg med Ryanair kl 07 från Nyköping för l är i Tallin med jobbet och hinner inte hem annars. Får man några påsar att checka in barnvagn o bilstol med?

• Sole

nytt ställe idag!!

Fika Tanto kl 15 (möte vid Minigolfbanan)
    SWe
    sole
    Sofffy
    Frill?
    bianca2
    Zul
    Lillie74
    J79
    Pippil8
    Vivs

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4