• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Swe
    va, hänger du inte här jämt???

Bjöklöv
    usch jag känner med dig, vet hur det är när amningen är jobbig, hoppas det löser sig snart!!

Karin
    hittade ju din blogg, ska sätta mig o läsa i den lite, tycker om att "smykika" i andras liv o tankar så

V har börjat ha storek 62 nu i bodys. Byxor i 50(!) kommer han fortfarande i, verkas som han enligt klädtillverkarna har pytteben och jättelång kropp

vad har era för klädstorlek nu?

• Sole

Karin
    Nä du är inte den enda som sover dåligt, det gör jag också! Inatt känns det som jag inte sov en blund mellan 00 och 07...*suck*
    V låg och grymtade och jag funderade å ifall han skulle tycka det var skönare att få sova lite på mage, men det vågar man ju inte göra utan larm...ibland är det så himla jobbigt när man blir uppskrämd, det är 2 barn på 4000 som dör i PSD och man skulle ju aldrig förlåta sig själv om det hände nåt... men samtidigt så sov vi ju hela bunten på mage...

medusa
    V sover oftast i egen säng men är han missnöjd och vill ha den närheten tar vi självklart över honom, tycker det som lillen skriver är vettigt, det är ju en kort period och inga barn blir ju skadade av för mkt närhet eller mys

Nån som vill gå en "bränna fläsk på magen-prommis" runt Årstaviken med start på Söder i nästa vecka?
    Vore kul med sällskap!

• Sole

Hej och godmorgon!

usch vilket trist väder idag

Lillen
    håller med, risotto är grymt gott!
    Låter som du hittade massa fina kläder!

Vivs
    och nä det är aftonbladet som har viktklubb och man får inte vara med när man ammar tyvärr..
    gick bra för mig förra veckan - -2,3 kg!

Emma
    vilket fint kort! Vi har inte lyckats fånga Vs leende än.

Vilken tid ska vi fika på onsdag?

Bränna-fett-promenad på torsdag runt årstaviken
    Sole

• Sole

Bränna-fett-promenad på torsdag runt årstaviken (kan helst på fm)
    Sole

• Sole

Lillie
    precis sådär gör V nu!
    svårt att få nån sömn på nätterna och jag känner mig helt slut.
    har beställt den där "att utvecklas-boken" men är det nån som vet ifall det händer nåt speciellt runt 7-8 veckor?
    Nån plan B för tordag finns inte, är det trist väder kan vi väl äta lunch eller fika ihop?
    Vi har ju *hrmm* städerskan här på morgonen så jag är helst inte hemma då.

Swe
    om det var din man som köpte godiset räknas inte dom kalorierna så visst kan du ha gått ner!

• Sole

Karin
    det var den jag menade, antar att den är bra då många verkar ha den

• Sole

lillie
    promenad och lunch efteråt låter perfekt!

• Sole

V sover i min famn nu, gnäller så fort jag lägger ner honom. Babysittern går bra dock ett tag!

Har precis vunnit min första Tradera-akution, cool!
    2 par POP manchesterbyxor storlek 68 (bruna och beiga) för 204 kr, inte illa!

• Sole

jåll

nä onsdag är inte inställt, vi har bara inte lyckats bestämma var och när ännu

torsdag gäller också för de som kan, ska vi säga kl 10 på torsdag vid Åhlens Skanstull?

• Sole

två fikor är ju bokade denna vecka (nåja torsdag ska vi väl promenera lite raskt om vädret tillåter)

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG
    Hellur
    Sole
    (vilka var det mer?)

Årstaviken runt TORSDAG kl. 10:00 vid Åhlens Skanstull.
    Jåll
    Sole
    SanniXx
    Medusa2001
    Hellur (prel.)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4