• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Karin
    (nu vet man ju vad alla heter så det tar emot att inte kalla er vid era riktiga namn, fast då kanske allt blir så förvirrat? )

jag tror det är det fiket på Kulturhuset, några här inne hade varit där.

Imorgon ska vi till tapetaffären och få lite råd och tips om tapeter, vi ska ju få renoverat här, dvs målning i kök (inklusive luckor), badrum, alla snickerier, tapetsering i våra 2 sovrum, vardagsrum och matrum och det komemr ju göra ett jättelyft!
    nu är vi inte så säkra på om vi kommer vilja flytta till hus om några år, man kan ju fortsätta bo billigt (vi betalar 4700) och köpa nåt trevligt sommarställe istället.

Fika på Kulturhuset kl 14 ONSDAG
    Hellur
    Sole
    Karin99
    J79
    SanniXx
    (vilka var det mer?)

Årstaviken runt TORSDAG kl. 10:00 vid Åhlens Skanstull.
    Jåll
    Sole
    SanniXx (kanske)
    Medusa2001
    Hellur (prel.)

• Sole

kom på en sak;

skulle vara kul att bjuda hem er på en fika nån dag, man får inte plats med alla barnvagnar i trapphuset men utanför huset funkar ju att ställa vagnar och bära bebis 2 trappor och bebisar och mammor kan nog få plats i soffor och på golv
    bjuda på lite hemgjort fika och kaffe - skulle ni tycka det var trevligt?

om det är jättefint väder har vi en underbart mysigt gräsområde precis bakom huset vi skulle kunna sitta på

• Sole

får fixa till fika, trevligast är det väl efter vår renovering och vi får hoppas att det hinns med innan sommarsemestrarna men jag känner på mig att vi kommer hålla kontakten även efter sommaren

• Sole

lillen

låter himla trevligt!

swe
    såklart du är bjuden!

• Sole

karin
    du är ju en riktig nattuggla
    man kan ju låsa fast vagnarna i varandra, då blir du ett omöjligt projekt att stjäla en...

ang torsdag så måste jag avboka tyvärr,
    Årstaviken runt TORSDAG kl. 10:00 vid Åhlens Skanstull.

SanniXx (kanske)
    Hellur (prel.)
    Lillie (om det inte regnar)

• Sole

Lillen
    vi har tyvärr precis bytt till midi

• Sole

hej!

nu har vi varit och fått tips och råd om tapeter till lägenheten.
    målaren börjar på måndag vilket är perfekt då det är måndag vi åker tii Barcelona. Veckan efter kan vi bo hos min pappa som är på semester oc sista veckan bor vi hos svärföräldrarna i Vallentuna.
    jag återkommer om dag för fika hos mig, det får bli efter renoveringen.

ang. kärlekslivet tycker jag att det blir ömt och gör lite ont. har bokat tid hos en gynekolog för att kolla att allt ser ut som det ska där nere, litar inte riktigt på min BM...

• Sole

bianca
    den gamle och havet,supertrevlig italienare!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4