Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
angeliscious
de flesta bebisar här inne har fått hormonprickar. helt normalt och skulle försvinna vid 3 månaders ålder tror jag
angeliscious
de flesta bebisar här inne har fått hormonprickar. helt normalt och skulle försvinna vid 3 månaders ålder tror jag
jag ammar ju inte så jag har ju druckit OCH rökt
rökningen blev på möhippan i lördags och det ska jag försöka att inte börja med.
Att feströka menar jag och jag röker ju aldrig med V
lillie74
ha ha kände mig som en tonåring igen och L får inte veta, han blir bara besviken på mig, han snusar ju inte längre.
nu ska vi snart iväg till min syster o grilla, kommer nog inte sitta ute för det lär ju vara askallt!
Angelicious:
V har också prickar över bröstet, lite över armarna och i ansiktet - man får väl leva med det ett tag, så länge det inte är nåt farligt tycker jag det är ok!
nån som har lust att ses senare i veckan?
märks att ingen jobba ridag, här är det lungt!
Kan också ses på torsdag
Fika torsdag
Lillie74
Sole
fika kl 14 i Brunogallerian på torsdag
Fika torsdag
Lillie74
Sole
Hellur
Medusa
Zul
zul
skulle också behöva gå och klippa till en frisyr, vart hade du varit någon stans?
Medusa
vi brukar se till att V är vaken iallafall 8 tim på dagen och fått i sig fem mål och sista målet brukar vara vid halv tio/tio innan vi lägger in honom i spjälsängen.
oftast somnar han själv efter lite bök och grymt, men gör han inte det lägger jag honom lite på sidan, buffar i rumpan 4 ggr och sen ett lätt tryck med andra handen i sidan - funkar suveränt!!
Detta tips har jag läst från Barnaboken med Anna W. Den har mkt bra grejjer och en del grejjer som man tar med en nypa salt (precis som andra barnböcker- man får ju ta till sig det man själv tycker verkar bra)
hej!
skrev ett långt meddelande, glömde och kopiera och nu finns det inte här, irriterande!!
Swe
jag tror jag fattat hur man buffar, beskrivningen är inte helt solklar tycker jag.
Vi skriver i ett excelark, på så sätt har vi koll på hur mkt han är vaken på dagarna.
bianca
om man själv känner att det är ok att lämna bort så är det ju ok! de är så små nu att det inte utgör nån större fara. vi ska nog själva lämna bort när vi ska på bröllop i slutet på maj.
Karin99
grattis och välkommen hit igen
V är också en stor kille nu, vägde 3290 när han föddes och när jag vägde honom förra veckan vägde han 5200 så nu är det nog mkt nära 6-kilos strecket.
Vi ska faktiskt träffas imorgon kl 14 på fiket i Brunogallerian och du är välkommen dit om du vill/kan!
snart ska jag iväg och äta middag med två tjejkompisar och L och V får roa sig själva men det brukar ju gå kalasbra!
Synd bara att vi ska äta på Helenes krog (jättesmå portioner - NOT!) och jag gick med i Viktklubb i måndags, nu ska mina kilon bort!
Jåll
välkommen in, du får dela med dig av din vishet
bodyn V har på sig är bokstäver köpta på Way och påstrykta på en HM-body, kul present!
Ska bli kul att ses imorgon!
karin99
du är jättevälkommen!
jag vägde V imorse, 6 kg´väger han nu, värsta tjockisen!