• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Swe
    om ni båda går till passexpeditionen så behöver ni bara giltiga legitimationer. Väl på plats fyller ni i ett medgivande som pass-personen bevittnar. Om ni inte kan gå båda två så behöver ni fylla i medgivande innan och få det bevittnat av två personer (blankett finns på www.polisen.se). Personbevis behövs inte, de har de uppgifterna innan.

• Sole

Hej på er!

Ser ut att bli en underbar dag idag också, vi ska ta oss ut i solen tänkte vi under dagen.
    Är det någon som är sugen på promenad/lunch/slappa i solen idag?

Vi har lyxen att ha en kvinna som kommer och städar hos oss och idag skalldet även putsas fönster så jag vill inte gärna vara hemma när hon kommer.

• Sole

pippi
    ha inte dåligt samvete, ni som ammar får ju sällan avlastning på natten, funkar det för er så kör på!

Själv ser jag fram emot helgerna nu när L tar nattpassen!
    Imorgon ska jag på möhippa och det betyder även sovmorgon på söndag för mig, sååå skönt!!

• Sole

bianca
    vi betalar 400 kr per gång och hon kommer varannan vecka. Då stryker hon skjortor också.

• Sole

bianca
    jag skickar hennes dotters nummer till dig i inboxen, hon är bättre på svenska.

• Sole

har både lite hormonrand, men framför allt ser min mage fortfarande ut som en kiwi med allt hår, NÄR GÅR DET BORT???

• Sole

godmorgon!
    Bassekatt
    tråkigt att era vänner inte vågar höra av sig, men det verkar vara så när folk har sorg - ingen vill göra det värre.

Om det känns tradigt att ringa runt till alla, skicka ett mail till dem att de är välkomna att hälsa på kanske?

Sofffy
    vi hade också en utedag, först i parken bakom mitt hus med tillhörande promenad, sen med L och några vänner på kvällen en sväng upp på Mosebacke (sjukt mkt folk!) och sen åt vi middag på Missisippi Inn. Gick jättebra att ha med sig V ut, dock tycker jag att ljudnvån började bli lite väl hög för hans del när vi gick från restaurangen. Är det nån som vet hur högt är för högt??

Verkar som killarna i denna familj är sjusovare idag, hör inte ett ljud från sovrummet.
    Själv har jag precis skickat iväg ett "instruktions-sms" till min kompis som vi ska ha möhippa för. Vet precis hur hon känner - jag vart dönervös när jag fattade att möhippan hade börjat
    Vi kommer ha en jättetrevlig dag med henne, först brunch på Villa Källhagen, sen får hon spa-behandling, sen dansar vi magdans och avslutar med middag hos en av tjejerna, blir en lååång dag för en småbarnsmamma

• Sole

Björklöv
    usch vilken jobbig natt!
    Bepanthen som man kan köpa på apoteket är kanonbra för såriga, torra, fnasiga bröstvårtor!

Här hemma har vi sett en tendens till att V skjuter på nattmålen nu, inatt åt han vid halv tre och halv sex, mamma o pappa är lyckliga

• Sole

halloj!!

var såklart tvungen att kika in här på kvällen efter möhippan! min ursäkt är att jag lovade en av tjejerna att boka hennes resa till åre då de ska ut ikväll och det orkade inte jag, lite sömn behöver man ju o så längtade man ju hem till familjen

är dock lite berusad, glad, nöjd och trött efter dagen och bruden verkar heskt nöjd, det är huvudsaken!

Vi dansade bla magdans, det var jättekul!!

nu ska jag pussa på mina underbara killar (nåväl på den stora iallafall, den lilla sover) och sen lägga mig.

måste påpeka att jag blivit typisk morsa som bara handlar kläder till sitt barn, hittade en jättefin vår/sommarjacka i storlek 62 på Åhlens, själv känner jag mig för tjock att handla än - på måndag anmäler jag mig till viktklubb.se

kram o godnatt!

• Sole

hej!

här hemma måste vi försöka styra upp dagarna så han inte sover hela tiden för han gör som Ebba - tar igen det med att vara vaken på nätterna. idag pruttas det hej vilt på magen o busas för att v ska vara vaken lite längre

stackars L som tagit de tre senaste nätterna (och större delen av helgen) som fick så jobbiga o gnälliga nätter.

vi har också haft premiärsex, stgnen är borta (jag kan inte se några iallafall!) Bad även L kolla och hans kommentar var: ja det ser ju inte ut exakt som förut iallafall...tycker inte jag heller men ingen BM har sagt att nåt är onormalt.....

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4