godmorgon!
Bassekatt
tråkigt att era vänner inte vågar höra av sig, men det verkar vara så när folk har sorg - ingen vill göra det värre.
Om det känns tradigt att ringa runt till alla, skicka ett mail till dem att de är välkomna att hälsa på kanske?
Sofffy
vi hade också en utedag, först i parken bakom mitt hus med tillhörande promenad, sen med L och några vänner på kvällen en sväng upp på Mosebacke (sjukt mkt folk!) och sen åt vi middag på Missisippi Inn. Gick jättebra att ha med sig V ut, dock tycker jag att ljudnvån började bli lite väl hög för hans del när vi gick från restaurangen. Är det nån som vet hur högt är för högt??
Verkar som killarna i denna familj är sjusovare idag, hör inte ett ljud från sovrummet.
Själv har jag precis skickat iväg ett "instruktions-sms" till min kompis som vi ska ha möhippa för. Vet precis hur hon känner - jag vart dönervös när jag fattade att möhippan hade börjat
Vi kommer ha en jättetrevlig dag med henne, först brunch på Villa Källhagen, sen får hon spa-behandling, sen dansar vi magdans och avslutar med middag hos en av tjejerna, blir en lååång dag för en småbarnsmamma