Hallå tjejer!
Nu har jag o Ebba kommit tillbaka från hennes mormor och morfar i Göteborg. Vilken turbulens det var att komma hem igen, vi var i gbg 1 vecka och det var banne mig folk där o hälsade på varenda dag i omgångar. Mostrar, kusiner, barndomsvänner mm. mm. till slut kände jag att jag var helt matt o sista dagen innan vi skulle åka hem lade jag in besöksförbud, jag orkade inte mer, inte en ledig stund fick jag.
Nu har ja vilat upp mig några dagar hemma o känner att jag jättegärna vill hänga med på fikan på tisdag. Kunde ju inte förra veckan så ja har längtat efter o träffa er alla igen.
På tal om gnällig bäbis så har jag en här också. Hon är mer orolig och har börjat, liksom andra här, suga på fingrarna fastän hon inte är hungrig. Jag har då gett henne mat innan jag fattade detta o naturligtvis har hon sedan kräkts upp allt.
Vi ska också börja lite smått med att ge ersättningsmjölk på kvällarna (har aldrig testat). Vi ska nämligen på bröllop om en månad som varar i 2 dagar o då ska hennes mormor ta hand om henne o då blir det ersättning som gäller så vi måste vänja henne lite vid ersättning o flaska.