Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Okej, jag frågar igen: vilken tid blir det på tisdag? någon som föredrar em framför fm?
Okej, jag frågar igen: vilken tid blir det på tisdag? någon som föredrar em framför fm?
Lillie74: här ligger det:
hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=nyfiken+gul&var=&Vkiid=d46VWOYTnVRrFYTD+rQC%2fg%3d%3d&Vkid=12004664&isAlternateNumberResult=False
Kan ju tillägga att Alvin verkar också vara i den där utvecklingsfasen. Men han skriker inte, utan han gråter. Helt plötsligt bara så börjar han gråta jättehögt, tårarna rinner... Men han tröstas jättefort om man tar upp honom, snyftar en stund bara.
Vad bra det är att alla våra barn är nästan precis lika gamla, inget beteende verkar ju vara unikt.
Jag födde veckan efter schlagerfestivalen och hade med mig mina favoriter in i fölossningsrummet - skriver lite om det här:
merbarntankar.blogg.se/1178473320_frlossningssoundtrack.html
jag jag får också rysningar när jag hör de låtarna...
Såklart man kollar imorgon!
Men jag gillar inte The Arks låt alls.
på tal om torra slemhinnor - är det någon annan än jag som är torr i näsan? (dvs snorkusar... ursäkta äckelspråket)
och torr i munnen - jag är jättetörstg hela tiden. Kanske naturens knep för att man ska dricka mycket när man ammar?
smart natur...
och så undrar jag, ger alla extra ersättning på kvällen? vi har inte provat med ersättning ännu, han får bara bröstmjölk. Men brösten känns väldigt tomma efter den långa kvällsamningen, så det kanske är smart att ge lite ersättning på kvällen? Ni som gör det, är det bvc som rekommenderat det? Är det fler än jag som bara ammar?
Vad många vi blir på tisdag, kul! ![]()