• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Iggy 82a

Wedde: Jo nog får man bo i en koja om man har en sån, ännu värre om man kraschar den.
    Hur är det på flyga fronten i jumpahallen? Förstår om du inte har tid med tanke på att du verkar ha lite fullt upp med alla bestyr kring hemmet.

• P E T

Hej! Blir det någon innebady till helgen då?

Mvh Peter

• Wedde

Hej alla!
    En fråga från mig o NiklasG: Hur många känner sig manade och har lust till några timmar bandy nu på fredag 8/6 19.00????
    Annars är allt lugnt, lite garagebygge men mest tillbringar jag många timmar med Lima, vill inte missa ngt. Semestertarmen börjar röra på sig. Ska bli skönt med 5 veckor, hoppas bara att vädret blir bra.
    men men grabbar, bandy eller........

• Wedde

HALLÅ!!!!! ALLÅ!!!! LLÅ!!! LÅ!! Å!
    Faan va det ekar här inne, var är alla? Förmodligen ute i det underbara vädret, ett jä... skit att man ska behöva sitta inne å jobba en sån här dag.
    NiklasG: Det blir tydligen bara du o jag som spelar,hmm. Kanske vi skulle flyga istället då? Vad säger du. Vill bra gärna prova min heli inomhus, utomhus var jag totalt oduglig (som om att det skulle gå bättre inomhus )

• NiklasG

Ja jag instämmer. Vi bokar flyg fredag istället

Iggy iggy???? Haaalåå!!?!?

Alla andra flygare??? Haaaalå?

Föresten ska någon mer ned på MelodyClub ikväll?

• Wedde

MelodyClub?? och det är vad? Ska njuta av solen uppe på garagetaket, nice. Snart dax för hemfärd. Nu hörs vi inte förrän på torsdag OM vi inte får igång datan hemma ikväll. Ha de´

• Sam79

Kan inte då kommer hem vi 8 på kvällen men är sugen på at spela och testa min innebanyklubba. tycker personligen att det har blivit tyst här inne på forumet. har alla tappat lusten att spela innebandy förutom 3-4 personer?

• NiklasG

Flyg fredag kväll.

1 NiklasG
    2 Wedde

• Iggy 82a

Jag är gärna med och flyger, ska testa att vinkla motorerna på jetkärran till en mera vågrät nivå. Ska se om jag får med mig jonas också. På eftermiddagen ska jag till Flen och hänga saker på en student så jag kanske inte hinner om vi ska på festen efteråt.
    Tyvärr så är mitt intresse för bollsporter inte så stort, därav mitt nästintill obefintliga deltagande.
    Hur är det med skridsko åkande bland er andra här, att jaga en puck är ju mycket lättare då den inte studsar omkring så mycket.
    Fast nu när sommaren är här så finns det ju direkt ingen is att åka på! Kanske i vinter.
    Wedde: Jag är välldans nyfiken på din heli, klarar den att kapa en x-twin på mitten med rotorn?

• NiklasG

Wedde hinner aldrig ifatt en X-twin

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2