• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Sam79

4 personer är lite för lite tycker jag

• swartling

hej vad händet i husen i stan o ute på landet som man har fått höra
    att det är där man bor Fundersam

• NiklasG

Swartling: Öööh? va? Tyvärr förstår jag inte vad du menar...

• swartling

Hihi jag hadde inte huvudet på rätt plats tror jag när jag skrev tidigare i dag

Jo jag undrade vad som händer i husen o lägenheterna här i stan

Och att man bor på landetRäcka ut tungan.
    Så var det en kvinna på bussen som vart

förvånad att stads bussen gick så långt ut på landet Fundersam

Så nu har jag nog rett ut lite hihi Ha det bra nu på er

Vill ha svar ang om man får det jobbet jag har sökt
  • Wedde

Iggy:Hur var flygningen i V-ås? Berätta. Du blev väl aldrig sugen på att införskaffa en jetkärra va´
    Själv har jag jobbat på garaget hela helgen och det har gett resultat , JAG SER SLUTET. synd bara att det ska regna hela jä... veckan bara så mina planer på att bli färdig till helgen ser ut att skita sig.
    Ha de´, jag kikar in lite senare.

• Iggy 82a

Wedde: Du skulle nog velat sett en del av det som hände! Dom två R/C Jetkärrorna var skitfräna, den ena var en viggen i skala 1/10, den andra var en två motorig F15 Eagle i lite större skala. Dom flög fint trots att det blåste så pass så dom stora tiger moth planen inte vågade upp. Det lät häftigt också, precis som dom stora planen fast lite tystare.
    F15 Eagle kosade ungefär 100.000kr att bygga och var värderad till ca:60.000kr så det är inga billiga grejor.
    På plats fanns också en P51D Mustang som gjorde Sverige premiär, det var ett jäkla fint ljud i Rolls Royce Merlin V12:an, Inte så högljudd som de sjärnmotoriga planen, tex SK16 (Texan) men mycket vackrare sång. Det syntes att Mustangen hade bra mycket mer effekt än de andra propeller kärrorna när han drog på och lopade mm.

• Wedde

Hej alla! Har en totalkraschad dator hemma så jag får skriva här när jag är på jobbet.
    Teller: ska kolla med Tess om vi är uppbokade lör 16/6, är vi inte det så kommer vi.
    Annars är allt lugnt, Lima växer och mår bra, värre är det med hunden som fick ett epiliptiskt anfall i går morse + att han är allergisk mot pollen (den hunden är inte billig i drift ).
    Flygningen av heli´n ligger lite nere just nu p.g.a garaget och alldeles för mycket regn/vind.
    Iggy: 100.000 !!!!! för en jetkärra, puuhh. Inte billigt, men vem f.. har råd med en sån, bor dom i en koja i skogen eller...
    Nähä, dags att göra lite nytta. Återkommer

• Wedde

God morgon alla frånvarande . Här är det verkligen dött. Kan det vara så att alla är ute och påtar i sina land eller bara njuter av regnet utanför så att tiden inte räcker till för lite datorknappande. Så är det för mig i alla fall. Ha de´på ett tag, ska försöka vara nyttig idag igen.

• P E T

Heeej! Man har varit lite inaktiv mycket nu legat sjuka mycket på jobbet urs! Kan ej vara med i helgen och lira ska jobba urs hatar och jobba helg någon annan som också gör det? Hehe! Skulle vara skoj och följa med den 16/6 och fika men jobbar då med suck ... Hare gött Grabbar .... Mvh Peter

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2