• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Wedde

Haha, om jag hinner ifatt (tror inte det)eller om ni kommer inärheten av mig så är det inte mycket kvar åt er att flyga med.
    Var inne på ett heli-forum från England och läste lite, där var det en kille vars grannens katt tog hans heli för en fågel och kastade sig över den, den katten förbrukade alla nio liven . En annan kille fick sin heli överfallen av en fågel, den lever inte heller.
    Spetsen på rotorbladen snurrar med ungefär 1600rpm, vrrrooom.
    -Ska bli skitroligt (och nervöst) att flyga inne. Utomhus med lite vind, ahhh, så svårt.

• Wedde

Får se om jag hinner uppgradera till min vassare motor innan, måste byta batterikontakt. Orignalmotorn går väldigt varm, rök som faaan om den sist, kunde nog stekt ett liiitet ägg på den.

• ilyrm

Tjena tjena!

Jag startade precis en egen tråd för att se om det fanns några roliga eskilstunapappor att hitta på saker med! Sen hittade jag den här tråden och förstod att jag är lite sent ute! Flört

Har ni någon kul aktivite på G?

Jag är inte pappa ännu men jag och min fru väntar barn nu - förväntad leverans i slutet av januari 2008.

Hörs!

• NiklasG

Välkommen ilyrm

Jodå vi hittar på lite då och då. Ibland träffas vi och grillar spelar lite kubb eller annat skoj. Några av oss flyger modellplan á la 300kr modell. Några spelar innebandy ibland.
    Det finns två trådar som tjejerna håller till i. En Fikatråd, en Eskilstunatråd Del 3. Där kan du läsa vad som händer med en del gemensamma upptåg.
    Den 16:e är det tex fika/picknick i PZ(Parken Zoo) för dem som vill vara med.

Lycka till med det kommande barnet. Du har en härlig stund att vänta

• swartling

Välkommen ilyrm  

har jobbat klart nu för denna vecka nä nu skall man ta o gå o såva ha det bra nu alla pappor och blivande pappor

• NiklasG

Japps död åt bandyn, länge leve flyget

Kan vi kanske dra ihop många och spela lite brännboll någon em/kväll?

Flyget kl 19.00 ikväll?

• Patrik72

bränboll o bira låter som en kul ide...

• ilyrm

Coolt med modellflygplan, var ju inte speciellt dyrt heller! Räcka ut tungan
    Fikatråden var det bara för tjejerna eller fikar ni också? He he!

• NiklasG

Vi fikar också men tjejerna leder ligan på den fronten. Men det kanske är dags för en fika för oss grabbs? Sist jag var med var det trevligt på Waynes

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2